Flori de camp in vaza lila


Culorile solare ale verii, dorul de miresmele campului, de dealurile si padurile moldovei, toate acestea m-au inspirat in crearea unui tablou cu flori in nuante calde de galben, mov, dar si culoarea maron a pamantului incalzit de razele soarelui.

Am asezat acest buchet intr-o vaza de culoare lila, realizata dintr-un carton gros embosat.

Pentru cartonul embosat, dar si pentru florile superbe ce mi-au iesit, trebuie sa multumesc lui Mr. Big Shot, care m-a ajutat sa realizez aceste minunatii. Aceasta intalnire a fost posibila datorita generozitatii prietenei noastre de sezatori creative, Monica. Pentru flori am folosit mai multe fasii de hartie franjurata, lipite cap la cap, pe care le-am rulat si apoi „atacat” cu forfecuta, pentru a le da o forma cat mai aproape de cea reala.  Rama este din lemn, de culoare lila cu aspect vintage.

Sper sa va incante si voua privirea acest tablou, asa cum s-a intamplat cu persoana care l-a primit in dar, o persoana draga si importanta pentru familia mea.

Maria mi-a spus ca acest tablou o duce cu gandul la insorite plaje ale Greciei sau la atmosfera plina de flori a Spaniei. Eu inclin catre Spania. Voi ce credeti?

by vavaly

10 gânduri despre “Flori de camp in vaza lila

  1. Pe mine în Grecia mă duce albastrul! 🙂 Doamne ajută să mă ducă şi maşina, anul ăsta! 🙂
    Am dat cu Like-ul? Am dat! Talentato!

    1. Multzam multzam :). Si eu as vrea sa ma duca masina si in Grecia si in Spania. Dar poate la anul incepem cu Grecia si cine stie, voi revedea si Spania candva ..

    1. Draga Ramona, pozele sunt facute cu telefonul iar tehnologia nu ma prea ajuta pe caldurile astea sa modific fieare poza in parte si sa o pun la o anumita dimensiune. Dar, daca dai click pe poze, ele apar mari si vizibile. Multumesc de vizita si apreciere.

    1. Iti multumesc pentru apreciere si pentru popasul facut pe blogul nostru. te mai asteptam si te vom vizita si noi cu drag.

    1. Tocmai in asta si consta frumusetea unei creatii, aceea de a starni in fiecare om senzatii, amintiri si trairi diferite. multumesc pentru apreciere draga mea.

Comentariile sunt închise.