Prințesa Karina


   Prințesa Karina a apărut in urma unei provocări creative primite din partea unei mămici iubitoare de frumos, de handmade si mai ales iubitoare a activităților creative desfăsurate cu cei mici in Atelierul Cărăbus. Am răspuns provocării cu drag, cu emoție si cu incântare si iată, astfel, s-a născut Prințesa Karina – creată pentru aniversarea unei fetițe speciale: un bulgare de bucurie si cea de a doua minune din viața familiei sale. 
  Si pentru ca este prima păpusă handmade de acest gen, mi-am luat curaj si am conceput si un „Certificat de nastere” care va arătă (cam asa) pentru fiecare viitoare prințesă creată din mâinile mici si curioase ale copiilor:


   Vă invit să vă bucurați alături de mine de noua creație din Atelierul Cărăbus si să ii doriți Karinei: fericire, sănătare, bucurii si imaginație nesfarsite! La mulți ani, Karina!!  Si pentru că toate lucrurile bune vin mereu impreună, am imbinat intr-un mod plăcut ceaiul alb, fin si aromat de la Anotimpuri (un loc dintr-o altă dimensiune – o dimensiune a grației, a energiei creatoare, a relaxării suave) cu bucuria blândă a mamei căreia ii mulțumesc ca mi-a oferit o copilărie plină de panglici colorate, de țesături si fire in toate culorile curcubeului, de nasturi, crosete, iglițe si cusături ce prindeau viață si imi imbrăcau copilăria cu cel mai ințelept stil de parenting: iubirea! 🙂 


Cu toată dragostea,
Maria

Later up-date:
🙂

 🙂

One thought on “Prințesa Karina

  1. wowwwwwww ce frumos!!! Voi mereu veniti cu idei si lucrari minunate. MA bucur mult sa vad atat de creativi si harnici!
    Va pup cu drag
    Liuba G
    xxx

Comentariile sunt închise.