De inima …albastra


             Cam asa s-ar numi tema unui tablou quilling pe care l-am lucrat cu mare drag pentru nepotelul nou nascut al familiei noastre extinse. Orice noua viata este prilej de mare bucurie si, atunci cand vine intr-o familie in care parintii si-au dorit ani buni un bebe, bucuria e inzecita.

        O inima albastra, plina de fantezie sub forma de flori in multiple forme, o inima inconjurata de scliipirea strasurilor argintii, o rama ce intregeste in mod fericit lucrarea mea prin bunavointa unei doamne minunate ce are imensa rabdare de a gasi intotdeauna rama potrivita creatiilor mele, spre a le da finalitatea dorita, cam acestea sunt cuvintele ce pot descrie acest mic dar pentru un suflet abia venit pe lume.

Sa ne traiesti micut Theodor!

Restul e doar imagine….

by vavaly

9 gânduri despre “De inima …albastra

  1. Multumesc Monica pentru urari si frumoasele cuvinte. Parintii s-au bucurat cu adevarat si sincer de asa dar unic si gingas.

  2. Superb tabloul, felicitari! Parca-mi doresc un baietel micut micut sa primesc si eu asa gingasie de inimioara albastra!

    1. Inimioarele pot avea orice culoare dorim , asa ca si o inimioara roz ar arata foarte bine in camera micutei tale :).Multumesc de apreciere.

  3. Sa va traiasca micutul Theodor, multa sanatate si multe bucurii sa aveti impreuna! Tabloul e superb, felicitari Valy si sper ca parintii sa se bucure de darul facut!

Comentariile sunt închise.