Provocarea de vineri – Puzzle


      Desi timpul pe care il petrece copilul la gradinita este plin cu tot felul de activitati educative, consider ca nici timpul petrecut acasa nu trebuie irosit. Atat cat putem si cat copilul este dornic de a face ceva, incercam sa umplem serile macar cu o activitate placuta din care sa invatam cate ceva.
     Am raspuns astfel cu placere provocarii lansate de Laura Frunza pe blogul ei sub numele de Provocarea de vineri. Este o idee excelenta aceea de a ne uni fortele si a realiza fiecare dupa imaginatie si puterile copiilor proprii, pe o tema data. Intotdeauna avem de invatat cate ceva nou de la ceilalti.
   Tema aleasa pentru aceasta saptamana este realizarea unui puzzle. Am profitat de faptul ca Dante deseneaza cu mare placere, acum a invatat sa coloreze desenele care ii plac, asa ca am realizat impreuna un puzzle din desenele lui cu dinozauri.

Va asteptam si pe voi sa vedeti tema saptamanii si sa raspundeti acestor provocari interesante. Cred ca fiecare din noi poate veni cu cate o noua provocare. Premiul il reprezinta bucuria copilului si timpul petrecut in mod placut alaturi de el. Spor la lucru!
by vavaly

4 gânduri despre “Provocarea de vineri – Puzzle

  1. Loredana sper sa participati si voi la astfel de provocari. Mie imi plac foarte mult. Gratioasa, eu stiu ca este, dar nu-i spun si lui ca sa nu si ia nasucul la purtare :). Raluca, spor la lucru si poate veniti la provocari.

Comentariile sunt închise.