Felicitari de Craciun realizate de copii


Desi in calendar este inca toamna, febra pregatirilor pentru cea mai frumoasa sarbatoare a anului incepe sa ne cuprinda incetisor. Matei isi petrece timpul creand, iar de data aceasta a avut prilejul unei noi petreceri creative alaturi de Irinuca – micuta lui partenera de crafting. Ne alaturam si noi jocurilor lor; ii trecem in revista pe cei dragi si ne grabim sa realizam cat mai multe felicitari de Craciun pentru a fi pregatiti sa daruim tuturor cate o mica atentie.

by Maria

Această prezentare necesită JavaScript.

14 gânduri despre „Felicitari de Craciun realizate de copii

  1. Bun gasit in noua casuta! Parerea mea este ca e foarte primitoare. Imi place mult!
    La fel si felicitarile de Craciun. Cine nu iubeste felicitarile lucrate manual? 🙂
    Imbratisari!

  2. Bun gasit si pe noua platflorma-wordpress! Spor si abia astept sa vad lucrurile minunate pe care ni le impartasiti cu atata drag!Alina si Bubu

    1. Multumim! Munca creativa e plina de joc si veselie! Cine nu si-ar dori-o mereu?
      Te imbratisam si ne bucuram sa te avem langa noi in proaspatul nostru camin virtual!

  3. spor in continuare!
    si una peste alta, bine v-ati mutat in casa noua! (si eu gasesc mai ok wordpress decat pe blogspot. deocamdata.)

  4. imi place-place-place 🙂
    abia astept sa incepem si noi…..imi place Craciunul,mai ales ca pot face multe lucruri cu cei mici…ma mai inspir si de la tine sa vad ce materiale sa pregatesc 🙂

Comentariile sunt închise