Sticle imbracate in sfoara si panglica satinata


      Oricine are in casa un coltisor pe care ar dori sa il decoreze cu cateva elemente deosebite, originale. Sau poate o sticla colorata, in care pastram atat de indragitul si popularul fir de bambus, am dori sa o facem mai frumoasa si mai interesante. Orice sticla sau vaza banala poate deveni un element original cu ajutorul catorva materiale la indemana noastra.
   Putem folosi orice sfoara, de orice culoare, orice elemente decorative pot infrumuseta un colt al caminului nostru. Eu am folosit o sfoara de bumbac, impletita din doua culori si bucatele de panglica satinata, lata si ingusta.
   Cum procedam?
    O sticla curata se acopera cu ajutorul unei pensule cu lipici (aracet). Nu trebuie toata odata, ci pe masura ce lucram, pentru a nu se usca aracetul intre timp. Se infasoara cu mare grija sfoara in jurul sticlei, incercand sa o acoperim rand cu rand. Eu am accesorizat cu fasii subtiri de satin, impletite printre randurile sforii.
  Rezultatele sunt pe placul meu in totalitate si cu siguranta nu ma voi opri aici.

                       by vavaly

8 gânduri despre „Sticle imbracate in sfoara si panglica satinata

  1. Dragă Vavaly – stau de cîteva ore şi bat la picior căsuţa voastră, deci am aflat că sînteţi două, dar mă adresez cu Vavaly, că sună bine 🙂 – sînt de-a dreptul încîntată de splendorile pe care le văd pe aici, nu mă văd capabilă de realizarea lor, – abia ce-am descoperit termenul de quilling. Mulţam, mă simt mai deşteaptă cu 3 secunde. Despre tabloul de pe prima pagină, n-am decît o tolbă de cuvinte de laudă, eu îl văd impecabil!
    Totuşi, i-am pus gînd rău unui borcan! Rămîne să-mi iau nişte aracet şi sfoară, să văd ce vază voi fi în stare să-mi realizez. Ţin aproape! Vă doresc o săptămînă inspirată!

    1. Wow, draga mea , cuvintele tale reprezinta unele din cele mai frumoase complimente pe care le-am primit de cand avem blogul, iar asta ne da imbold sa continuam cu ceea ce facem .
      Ai grija, lucrul de mana creaza dependenta iar dupa primul borcan vei incepe sa cauti sticle goale si cartoane si sfori si nu te mai poti opri. Dar e atat de frumos… (sfoara se gaseste in orice supermarket la articolele de papetarie) .
      Tabloul nu e chiar perfect si mi-a placut ideea de a face un workshop cu fetele pricepute la acest capitol, dar imi place si sa aud ca este reusit , asa imperfect cum il vad eu :).
      Iti doresc si tie spor la lucru si o saptamana minunata.

    1. Draga mea, ma bucur ca iti plac asa de mult. Deocamdata fac pentru sufletul meu si pentru a le darui. Timpul nu imi permite inca sa lucrez asa de multe pentru vanzare, dar poate in timp, cine stie….

  2. Multumesc fetelor, chiar e o activitate foarte placuta si rezultatul ofera satisfactii ca orice lucru migalit cu drag.

Comentariile sunt închise