Cutie reciclată de jucarii – decor de Paşte


 Ideea acestui proiect mi-a venit in momentul in care am avut in mână o cutie transparentă de ambalaj de la un avion de jucarie. De când am descoperit spuma modelatoare simt ca se pot face foarte multe lucruri frumoase cu ajutorul ei (acest tip de plastilină are proprietatea de a se lipi pe orice tip de suprafaţă, iar prin uscare rămâne liptă pe acea suprafaţă, putând astfel fi folosită la decorarea diverselor obiecte). Aşadar, am îmbracat cutia transparentă in floricele, iarba, nori, copaci cu flori modelate din această plastilina speciala, pentru a acoperi ceea ce era scris pecutie (initial am dorit să dezlipesc şi să lucrez totul în interior, dar pentru că nu s-a putut am recurs la aceasta metodă).
   Am modelat apoi un coşuleţ cu ouă din plastilina simplă pe care le-am îmbrăcat în spumă modelatoare. Am modelat şi un iepuraş căruia i-am dat în grijă coşuleţul, caţiva puişori tot din plastilină precum si un iepuraş mai mic, alb. Am aşezat totul în interiorul cutiei, pe un suport din carton învelit în serveţel verde peste care am presarat iarbă decorativă.
   Am obţinut o frumoasă jucarie de Paşte, o căsuţă din pădure pentru Iepuraşul de Paşte sau oricum ar vrea copilul sa o denumească. Se pot pune în interior şi alte modelaje din plastilină, diverse jucării micuţe sau orice consideraţi că s-ar potrivi. Acest proiect va putea fi gasit si in revista online  initiata de catre Laura si Cristina.

Această prezentare necesită JavaScript.

by vavaly

by vavaly

9 gânduri despre “Cutie reciclată de jucarii – decor de Paşte

  1. marianatcn

    foarte frumoase si cutia decorata si cosuletul si restul; cred ca n-am auzit de astfel de plastilina, oare aici se gaseste?

    1. Multumesc de aprecieri draga Mariana. Eu am cumparat acest tip de plastilina din librarie, se gaseste si la supermarketurile mari dar si pe situl celor de la Daco. Spor la joaca si modelat!

Comentariile sunt închise.