Etui – gentuta pentru ochelari


      L-am intrebat pe Matei ce fel de gentuta isi doreste si pentru ce, iar raspunsul a venit deodata, senin si de la sine: „O gentuta pentru ochelari!”. 
      Nici ca puteam primi un raspuns mai frumos  si mai potivit pentru    Provocarea lunii Martie mai ales ca discutam de ceva vreme cu Matei depre achizitionarea unei perechi de ochelari de soare pe care si-o doreste pentru zilele insorite de primavara – vara. 
   Asadar, ne-am inconjurat de materialele necesare: un petec de blue-jeans capatat (Multumim, Vavaly!) si  accesorii (kituri) pentru felicitari si scrapbooking CreaShop Hobby & Crafts: figurine deco din fetru, nasturi, fundite deco, mini – perle sintetice, mini pompoane, foarfece (Multumim, Oana!). 
     Cum am procedat?  Am decupat un patrat textil de blue jeans si l-am pliat in jumatate. Am tivuit si surfilat folosind tehnica de coasere de mana „mama impunge cu acul si eu (Matei) trag”. Tehnica utilizata a fost pe cat de noua pentru Matei, pe atat de relaxanta, pentru ca Matei mi-a adormit in brate. 😀
     Am continuat sa raspund Provocarilor verzi prin coaserea de mana a accesoriilor sperand ca la trezirea micului meu Matei surpriza sa fie deplina! 
     Pentru decorarea etuiului pentru ochelari am utilizat imaginea draga lui si alcatuita/gandita de Matei – ursuletul din nasture, fetru, mini pampoame si perlute sintetice pe care le puteti achizitiona de aici
Dintr-un mic patrat de fetru am decupat majuscula M pe care am cusut-o tot cu  fir indoit de ata alba, pentru ca am simtit ca coaserea cu fir, asa… un pic dezordonata va aduce un aer copilaresc si vesel gentutei de ochelari a lui Matei. Am adaugat si cateva flori din hartie suprapuse peste flori micute din fetru prinse de gentuta textila cu ajutorul unor micute attaches parisiennes pe care le gasiti aici.
Iata si imaginile:

 

 

spatele etuiului
by Maria
8 gânduri despre „Etui – gentuta pentru ochelari

  1. Cu siguranta vom incerca; ideea e super, iar Matei isi doreste sa puna grau la incoltit! Multumim pentru comentariul inspirat si pentru motivatie! Primavara frumoasa! 🙂

  2. Buna Loredana! Imi pare rau ca raspund cu asa intarziere! Se pare ca unele comentarii au trecut in spam, inca nu stiu de ce! Asadar, cu scuzele de rigoare in brate, te rog sa accepti multumirile mele si iti imprtasesc ca este o mare bucurie faptul ca ne-ai vizitat Atelierul! Multumim si iti dorim o primavara frumoasa! 🙂

  3. super ,sper, super!!!! Acum de pasti cand mancati oua doua trei fierte colorate incearca sa le tii coaja cit mai itreaga(rupi din coaje doar un capac) fara comtinut. in coaje pui pamant si boabe de grau(citeva 10-15) le uzi si astepti sa faca frunze la dimensiunea pe care o doresti. Cand consideri faci inele din carton pe care asezi respectivele oua care fiind colorate le poti picta apoi ca diferite figuri; martian ,clovn,e.t.c. facindu-le nasul din carton. Incearca e super

  4. mm ce idee originala! doar Mateiush putea asa sa inventeze )) bravooo!
    e foarte superba gentutza!
    va pupik pe voi si succese voua! :*

  5. Multumim, Rux! Eu ma bucur ca am reusit sa ma alatur voua, caci aproape ca imi luasem gandul, dar se pare ca astazi a fost o zi buna pentru provocarea verde! imbratisari!

  6. Matei sunt putin geloasa pe suportul tau de ochelari (de fapt nu eu.. ochelarii meu:P). Or sa ma puna la treaba, parca vad!!
    Maria iti multumim ca ni te-ai alaturat la provocare (multumim si lui Valy pentru ajutorul cu blugul salvator.. :D).
    bafta:D

Comentariile sunt închise