Cosulet cu ouă îmbrăcate în spumă modelatoare


  Pentru realizarea acestui proiect aveţi nevoie de următoarele materiale:
– carton gros pentru coşuleţ, o coală A4
– foarfec simplu si cu model decorativ
– adeziv
– floricele si fluturaşi pentru decorarea coşuleţului
– ouă din plastic
– spumă modelatoare
– hartie creponată taiată bucăţele mici
– flori şi alte elemente de decor
  Cum am procedat:
Am decupat coşuleţul după modelul de mai jos (eu l-am desenat de mână cu ajutorul riglei, nu am folosit un model printat), am tăiat marginile cu ajutorul foarfecelui cu model, am lipit marginile si tortiţa. Am decorat impreuna cu copilul coşuleţul, folosind flori gumate, flori perforate, fluturi perforati.
   Ouşoarele le-am decorat cu floricele din spuma modelatoare (acest tip de plastilină are proprietatea de a se lipi pe orice tip de suprafaţă, iar prin uscare rămâne liptă pe acea suprafaţă, putând astfel fi folosită la decorarea diverselor obiecte), aşa cum se poate vedea in imagine.
     Le-am lăsat să se usuce si am umplut cu ele coşuleţul nostru de Paşte, frumos decorat.  Am mai pus in coş hartie creponată taiată marunt, puişori confecţionaţi din resturi textile precum si câţiva iepuraşi din hârtie.
     Participam cu aceasta lucrare la proiectul lansat de catre Laura Frunza si Cristina pentru crearea unei reviste online.

Această prezentare necesită JavaScript.

13 gânduri despre “Cosulet cu ouă îmbrăcate în spumă modelatoare

  1. Superb cosuletul vostru, va felicit din suflet! Vrem sa facem si noi 2 – unul pentru noi si unul sa-l daruim cadou! Dar, unde gasim spuma modelatoare, la librarie ori in ce alt tip de magazin?

    1. Sa stii ca pana si eu ma minunez cum si de unde tot imi vin noi si noi idei. Dar se pare ca lucrand si creand ideile dau buluc si nu iti mai dau ragaz. Si voi faceti niste lucruri minunate asa ca ne putem inspira unii pe altii, asta este si scopul schimbului de idei, nu-i asa?

Comentariile sunt închise.