Un martisor pentru Rux!


Draga noastra prietena Rux, cea care ne invata sa copilarim, cea care ne arata zi de zi frumusetea si delicatetea lucrurilor mici ce ne inconjoara, care incearca sa recreeze o lume de poveste ce prinde viata din mainile ei magine, este sarbatorita noastra de azi. Ea insasi frumoasa si delicata ca un martisor este proaspata ca o primavara.
 La multi ani draga noastra Rux, o viata senina si fericita sa ti se astearna inainte, prieteni dragi si inimosi sa te inconjoare zi de zi!
Din drag pentru tine, cu gandul la cutiutele tale superbe pe care le creezi si le daruiesti am creat si eu cutiuta din piele alb cu rosu, ca raspuns la provocarea lansata de catre tine pe Scrapper in Romania. Sper sa te bucure si sa iti incante privirea.
Este o cutiuta din carton, lucrata in intregime manual. Dupa ce am format cutiuta am invelit interiorul in carton texturat si am rasfatat fundul cutiei cu o bucata de piele moale si fina, acolo unde vor odihni bijuteriile.
Pentru exterior am ales doua tipuri de piele: unul rosu inchis si unul alb, embosat cu insertii argintii.  Am creat un joc de geometrii si triunghiuri din aceste materiale. Pentru un finisaj perfect am conturat marginile cutiutei mele de bijuterii cu un snur gros de martisor.
Sper ca aceasta dedicatie sa iti aduca bucurie si sa o consideri ca pe un omagiu adus tie si muncii tale.

 

 

by vavaly

7 gânduri despre „Un martisor pentru Rux!

  1. n-am apucat sa spun cat de superba este lucrarea ta.nu stiu la ce sa ma uit mai intai si nu stiu ce sa admir mai mult. este deosebita! bravo, valy!

  2. este ceva de vis! ca de obicei reusesti sa incanti atat ochii,cat si sufletul (sunt sigura ca si mainile ar fi fericite sa atinga cutia): Felicitari! 🙂

  3. Valy draga este extraordinar de frumos ce ai facut; sa nu mai vorbesc de dedicatie! Am ramas cu ochii tintiti pe monitor si ii iau cu greu inapoi. Mult succes pe Scrapper!

  4. Wow draga vavaly ce idee minunata ai avut! Nu ma mai satur de privit aceasta cutiuta si continutul ei 🙂 Felicitari si mult succes!

  5. Vai!! M-a emotionat enorm!! Sincer am ramas fara cuvinte… iti multumesc mult pentru tot :)!!
    Si te imbratisez si eu cu mult drag!!:)
    rux

Comentariile sunt închise