Clubul de Vacanță al Bibliotecii Județene "Panait Istrati" Brăila la final



Cum a fost această vară la Biblioteca Județeană „Panait Istrati” Brăila in cadrul Clubului de vacanță „Bibliodetectivii in cautarea comorii dragonului”? Creativă, veselă si plină de surprize frumoase! 

Am creat, am invățat – in joacă – tehnici noi creative, am citit povesti, am dansat si ne-am petrecut zilele de vară inconjurati de bucuria, distracția si voia bună a celor mici si mari! 🙂


Debutul Clubului de Vacanță – Atelier de Colaj
Vizualizati mai multe imagini pe facebook


Săptămâna I – Atelier de Bricolaj: Cusături cu ace de pin
Vizualizați mai multe imagini pe facebook


Săptămâna II – Atelier de Jocuri si jucării: Sudoku cu scoici pictate
Vizualizati mai multe imagini pe facebook


Săptămâna III – Atelier de Colaj cu materiale textile: Semn de carte
Vizualizati mai multe imagini pe facebook


Săptămâna IV – Atelier de Pictură: Carnavalul verii cu măsti vesele
Vizualizati mai multe imagini pe facebook


Săptămâna V – Atelier de Modelaj: Plastilina de casă
Vizualizati mai multe imagini pe facebook


Săptămâna VI – Atelier de Decorațiuni: Cosuleț cu flori
Vizualizati mai multe imagini pe facebook


Mulțumim din toată inima! Ne-am bucurat nespus să fim alături colaboratorilor minunati ai Bibliotecii Județene Brăila! Clubul de Vacanță a fost o experiență extraordinară; zilele de vara petrecute impreună cu atât de mulți si minunați copii, dar si imbrățisați de blandețea primitoare a colectivului Bibliotecii au făcut ca această vară să fie de neuitat! Vă multumim! 

Cu drag, Atelier Cărăbus 🙂
