Pictura pe gris


  

  Materiale necesare: plansa de colorat cu animale marine, aracet, gris, acuarela, penson.

    Cum am procedat: Pentru copiii Scolii de vară Cărăbus am pregatit in prealabil planse de colorat pe care am intins cu pensonul aracet, iar mai apoi am presarat gris. Ulterior am indepartat excesul de gris si am lasat plansele astfel pregătite să se usuce.

    Dupa uscarea completa, copiii au pictat in acuarela proiectele, fiecare dupa preferința pentru o culoare anume sau mai multe, după inspirația de moment si imaginație. 

Lucrarile executate prin tehnica picturii pe gris au un efect deosebit de frumos si a fost admirate de toti copiii participanți la acest atelier de pictura desfasurat la Scoala de Vara Cărăbus.
      Dacă doriți sa aflați mai multe detalii despre proiectele pe care le propun si dezvolt in Atelierul Carabus  urmariti site-ul nostru: www.ateliercarabus.ro. De asemenea, alte detalii puteti afla la sediul Cărăbus: B-dul Dorobanților Nr.7, Bl. A7, parter (vis-à-vis de Catedrala) sau la tel. 0751.535.596. 

         Cu drag, 
Maria Valentina Blănaru – coordonator 
Atelier de Creatie pentru Copii si Ludoteca “Cărăbus”
