Mărțisor "Micuța sirenă"


Am avut o cerinta aparte in Atelier pe tema Martisoarelor handmade; Antonia m-a rugat sa o ajut in realizarea unui martisor-sirena pentru mama sa. Nici mai mult sau mai putin, am si purces la realizarea unui martisor sirenapentru mama Antoniei. Iata cum:
Pasul 1 – Alegerea materialelor necesare – am ales pentru acest martisor materiale textile sintetice (roz, bleu si galben). Ne-au mai fost necesare: carioca, hartie (pentru desenul sirenei), pixuri cu gel cu sclipici (preferatele Antoniei), foarfece si adeziv (pistolul de lipit la cald cu silicon de la Creashop Hobby and Crafts), paspartu din catifea rosir si snur de martisor.
Pasul 2 – Cum am procedat: Am desenat, in carioca, o sirena, iar apoi am decupat fiecare elemet din hartie in parte: chipul, parul, trupul de sirena obtinand astfel sabloane pentru sirena noastra. Am asezat fiecare element al sirenei (sabloanele din hartie) pe materialele sintetice si dupa trasarea conturului in carioca am decupat cu atentie. Am realizat astfel: parul (roz), chipul, bustul si mainile (bleu), trupul si coada de sirena (galben). 
Impreuna am lipit elementele (dupa logica unui puzzle) alcatuind sirena din materiale textile utilizand pistolul de lipit la cald – o unealta de crafting pe care o recomandam utilzata numai sub supravegherea unui adult. 
Dupa racirea siliconului am fixat Micuța sirenă pe paspartu-ul din catifea, am atasat firul rosu-alb a martisorului si astfel martisorl pentru mama a fost gata! Acest martisor – Micuta sirena este marturia faptului ca imaginatia copiilor este nu doar nelimitata, dar si plina de povesti!  🙂
Sa aveti o primavara frumoasa!
Sa aveti o primava frumoasa!
