Martisoare din piele naturala


Maria si-a dorit foarte mult sa confectioneze pentru cele dragi ale ei  – mama si doamnele  invatatoare – martisoare din piele. Aceste martisoare brose realizate din piele naturala au fost darurile ei de 1 martie pentru a vesti celor dragi primavara. Dorinta sa i-a fost indeplinita; iata cum:
Mariale necesare: piele naturale, sabloane pentru flori, snut de martisoare, foarfece si pistolul de lipit la cald cu silicon.
Cum am procedat: am ales mai intai culorile de piele naturala si modele de flori din care vor fi realizate brosele-martisoare. Am trasat conturul sabloanelor flori pe spatele pielii si am decupat dupa contur. Cu ajutorul pistolului de lipit la cald am lipit floare peste floare pentru a obtine un efect de 3D al brosei. Pentru a obtine anumite efecte ale florii din piele am aplicat cateva cunostinte din tehnica quilling (arta de a rula hartia) in lucrul pielii naturale. Astfel, am obtinut cateva elemente noi cu care am decorat florile din piele naturala.  Va invit sa admirati martisoarele din piele naturala confectionate de Maria:

Sa aveti o primavara frumoasa!
