Girafe – Atelierul de Jucarii


Dupa ce am realizat in Atelierul de Jucarii pe Tobias – elefantelul colorat inspirat de autoarea cartilor de povesti pentru copii  Claudia Groza , ne-am distrat si am realizat, in joaca, girafe. De ce girafe? pentru ca autoarea noastra prefearata a povestilor pentru copii ne-a promis o poveste cu si despre girafe. In asteptarea povestii, ne-am gandit sa cream noi personajele principale.
Papusile textile realizate in Atelierul Cărăbus au incantat sufletele celor doua surioare – Maria si Ioana care au sarbatorit ziua onomastica a surorii mai mari in cadrul Atelierului de Creație. 

Cum imaginile „vorbesc” in detaliu despre etapele de lucru, unelte de crafting, materialele utilizate si atmosfera de lucru va invitam sa priviti, pas cu pas, realizarea girafelor inspirate din povestea promisa de Claudia Groza:

4 gânduri despre „Girafe – Atelierul de Jucarii

  1. wowwwwwwww wowwwwww wowwwwww ce girafe frumoase faceti voi hehehe.. imi sunt dragi de tot!

    va pup copii frumosi!

Comentariile sunt închise