Globuri personalizate pentru pomul de Craciun – tehnica mixta


Globurile personalizate sunt, poate, micile bucurii care rezista de la an la an si isi recapata stralucirea odata cu impodobirea bradului cu ocazia Craciunului. Pentru acest Craciun va propun realizarea globurilor handmade lucrate in tehnica mixta – decoupage si quilling. De ce personalizate? Pentru ca in fiecare creatie realizata asezam, fiecare dintre noi, energie, idei, sentimente, efort, bucuria realizarii unui micuț proiect.
Materiale necesare: hartia alba, marker permanent – negru, adeziv pentru decoupage, globuri din polistiren, glitter argintiu, betisor de lemn (din cel pentru frigarui),  snur decorativ argintiu, hartie tiparita (o pagina de revista sau hartie de ziar), foarfece, ac de quilling si pistol de lipit la cald cu silicon.
Cum se procedeaza: 
Pasul 1. Mai intai am scris cu markerul permanent (negru) pe foaia de hartie alba cateva urari specifice Sarbatorilor de Iarna: „Craciun Fericit!”, „La multi ani!”, precum si alte cuvinte cu incarcatura festiva, pozitiva – bucurie, armonie, veselie, bunatate, daruire si toate acele cuvinte care duc cu gandul la Sarbatorirea Craciunului si a Noului An. Am rupt apoi in bucati mici, astfel incat unele cuvinte sa ramana intregi, iar altele sa se intrezareasca din multimea de bucati de hartie scrisa. 
Pasul 2. Am folosit aceste bucati de hartie la decorarea globurilor utilizand tehnica decoupage astfel: am intins pe o suprafata mica a globului din polistiren adezivul de decoupage cu ajutorul unui penson lat (din cele utilizate la pictura in ulei), peste aceaste zona a aplicat o bucatica de hartie scrisa de mana. Prin presarea cu pensonul am fixat bine hartia scrisa pe suprafata globului, iar apoi am mai aplicat inca un strat de adeziv pentru decoupage. Am procedat astfel si cu restul de bucati de hartie scrisa de mana pana ce am acoperit in intregime globul din polistiren. Pentru a putea realiza aceasta etapa de lucru am infipt globul intr-un betisor de lemn pentru a putea acoperi in intregime globul cu adeziv de decoupage. Inainte ca adezivul sa se usuce complet am presarat glitter argintiu pentru a-i oferi un aer festiv.
Pasul 3. Cat timp globul decorat in tehnica decoupage am realizat trei flori quilling din hartie alba imprimata (o pagina de revista). 
Pasul 4. Dupa uscarea completa a adezivului de decoupage am lipit (utilizand pistolul de lipit la cald) cele trei flori quilling.
Pasul 5. In orificiul format cu ajutorul betisorului de lemn am aplicat silicon (cu pistolul de lipcit la cald) si am introdus un capat al snurului decorativ argintiu.
Pasul 6. Globul personalizat cu mesaje festive, scris de mana, este gata sa isi primeasca locul printre ornamentele de Craciun ce vor decora bradul de anul acesta.
Spor la creat globuri cu mesaje personale fie ca le daruiti celor dragi sau le adaugati in colectia decoratiunilor dvs. de Craciun!
Maria
