Atelier de poveste – un atelier pentru câstigătorii Premiilor I in Concursul "Toamna, rodnic anotimp"



    Atelierul de Poveste este Premiul pe care copiii cu lucrari premiate cu Premiul I la Concursul Național de Creație Artistico-Plastică „Toamna, rodnic anotimp” l-au primit din partea organizatorului Atelierul de Creație pentru copii si Ludoteca „Cărăbus”.
    De ce Atelier de Poveste? Pentru ca povestile copilăriei sunt amintiri ce dăinuie o viață, sunt lumi, emotii, vise, farmec, creativitate, joaca, bucurie, imaginație – comori ce sunt purtate in suflet totdeauna. Mici sau mari, inimile poartă in ele misterul si tâlcul fiecarei povesti in parte. 
    Miruna, Alexandra, Andreea, Matei si Tiberiu au deslusit misterul si tâlcul povestii lui Tobias, elefanțelul colorat al Claudiei Groza autor român de carte pentru copii. Tobias ne-a inspirat si am descoperit impreună o poveste despre curaj, despre depăsirea propriilor limite cu bucurie si incredere in forțele proprii.
    Cum au reusit copiii toate acestea? Realizând fiecare in parte propriul lor elefănțel colorat utilizand materiale simple, accesibile, frumos colorate din Atelierul Cărăbus: materiale textile si piele naturală (pentru urechi si coltii de fildes), ac si ață, flori din fetru, pistolul de lipit la cald (o unealta de crafting pe care copiii au utilizat-o pentru intaia oara) si ochisori mobili. 
     
Cum am procedat? Aflați din imaginile urmatoare!
Mai intai, am facut cunostinta si ne-am imprietenit rasfoind impreuna Revistele Meki 
Copiii si-au ales un partener de lucru si au format echipe
Ne-am amuzat, ne-am jucat, am impartasit cunostinte despre elefanti si lumea acestora.
Am invatat, in joaca, despre FILDES.
Dupa confecția jucariei, am cusut cu ac si ață.
Tiberiu, fratele mai mare si indemanatic al lui Matei, ne-a uimit cu abilitatea lui de a coase.

” – Elefănțelul tau e dolofan!
– Da, e un grăsun!”
„- Eu vreau sa-i pun urechi mari si colorate!”
Tobias, e pregităt sa fie decorat!
…da, e aproape gata!
Pot sa-i pun  si flori?
-„Pot sa-l iau acasă?? 
– Eu stiu sa cos!

Uneori e nevoie si de puțin ajutor…
„Bunica m-a invățat sa cos!”
Invățăm să utilizăm cu pistolul de lipit la cald
Am realizat elefănței handmade, colorati, iar apoi i-am decorat – fiecare copil după gustul său – dezvaluind astfel preferinte pentru culori, pentru asezarea elementelor decorative, descoperind in joaca toate abilitățile si resursele interioare ale fiecăruia: creativitatea si imaginația, utilizând ca unelte principale indemanarea si dorinta de joaca, dar si veselia si buna-dispozitie.

Felicitari dragi copii, Miruna, Alexandra, Andreea, Matei si Tiberiu! 
Tobias, elefănțelul colorat al Atelierului Cărăbus inspirat din povestea  Claudiei Groza
3 gânduri despre „Atelier de poveste – un atelier pentru câstigătorii Premiilor I in Concursul "Toamna, rodnic anotimp"

  1. wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww Felicitari!!!

    Imi place mult pozele, ideile – tot!!!

    NU am cuvinteeeeeeeeeee

Comentariile sunt închise