Jardiniera cu flori – craft cu materiale reciclabile


   Respectand regula celor 3 R: reducem, reciclam, refolosim materiale – o regula atat de inspirata care poate aduce efecte in conceptia despre creatie, joaca, dar care are si implicatii frumoase asupra modului in care copiii privesc lumea: incercand inca de mici sa salveze mediul inconjurator. 

   Ziua Pamantului a fost pentru noi un motiv de joaca creativa, inspirata, cu materiale reciclabile: un ambalaj de desert si ramasite de hartie si carton – resturi pe care le pastram pentru astfel de ocazii si lipici.
   Cum am procedat? Cu ajutorul foarfecelui am taiat fasii inguste si lungi din hartie si carton divers colorate. Le-am franjurat, iar apoi cu ajutorul acului de quilling am rasucit suvitele, le-am lipit la capete cu lipici si am rasfirat petalele in asa fel incat am obtinut flori colorate din hartie si carton.

Pentru acest craft am incarcat ambalajul de desert cu fasii din paginile unei reviste, iar mai apoi cu o foaie de hartie color (verde) – hartie din care noi am perforat si decupat frunze pentru diverse proiecte creative. Astfel am obtinut o mini jardiniera gata pregatita pentru a gazdui florile din hartie si carton color. Cu ajutorul lipiciului am fixat in mini jardiniera frunzele si florile preagatite anterior, astfel ca proiectul nostru Mini jardiniera cu flori a fost gata sa impodobeasca atelierul nostru.

Spor la creat!
