Dragobetele – felicitari primavaratice pentru cei dragi


     Incerc sa va inspir cu trei felicitari realizate cu minimum de materiale: cartoane – alb si color, carioca, stampile si adeziv (lipici). Tehnicile folosite sunt ditre cele mai simple stampilare, decupare, desen in carioca si lipire. 
      Materiale necesare: cartoane color (verde pal, verde „brad” si albastru), carton alb, carioca (maro), stampile: libelula – roz, ciupercute – albastru, gardinita cu flori – verde.
    Cum am procedat: Pentru Felicitarea cu inimioare am decupat mai intai doua forme de inima, diferite ca dimensiuni, le-am aplicat peste cartonul alb cu stratii in relief si am stampilat in interiorul formei decupate obtinand astfel o forme de inimi – prin tehnica stampilarii – pe cartonul alb cu stratii in relief.
Am decupat apoi inimile astfel formate lasand 0,5 cm distanta intre imprimeul cu stampila si marginea nou obtinuta prin decupare rezultand o margine alba care incadreaza frumos inimile roz astfel obtinute.
Pe un dreptunghi din carton alb am stamilat cu stampila albastra „ciupercute” realizand astfel un suport imprimat pentru inimioare.
    Pentru ca felicitarea sa capete un aer timid de felicitare scrapp am suprapus doua triunghiuri din carton: carton imprimat cu ciupercute si cartonul alb carora le-am realizat rame prin taiere cu foarfeca decorativa si am desenat in chenar in carioca. Prin suprapunere am obtinut un interesant suport pentru inimioarele imprimate cu stampila deco. In acelasi mod am lucrat si eticheta felicitarii care inca mai ar elor pentru mesajul dorit de Dragobete.
   In aceeasi maniera sunt lucrate si celelelte doua felicitari la care am adaugat frunze obtinute prin perforarea cu perforatorul deco – frunza si ciupercute ori tufe inflorite obtinute prin stampilare, decupare , desen in carioca si lipire! 
Spor la lucru si voua!
