Pictura cu sablon pe ceramica


     In ceea ce priveste pictura cu sablon pe ceramica, am fost mai mult decat entuziasmata: sablonul adera fara repros, se fixeaza perfect, astfel ca trebuie sa ai mare grija cand dezlipesti sablonul pentru ca il ppti intinde (cu toate acestea am observat ca sablonul revine la starea lui initiala). La acesta operatiune am insistat sa procedez eu, temandu-ma manutele mici de copil il va rupe. 
Decorarea pe ceramica s-a realizat cu ajutorul sablonului adeziv – fluturi si flori  de la CreaShop HobbyandCrafts,  folosind vopseluri pe baza de apa.      
Ceea ce este un plus in pictura pe ceramica cu aceste sabloane din cauciuc este ca detaliile se picteaza perfect, iar la dezlipire nu se intinde vopseaua si nici nu pateaza. Acest lucru mi-a oferit destula incredere cat ma imi propun sa decoram si pe viitor utilizand aceste sabloane micute obiecte de ceramica/sticla/portelan  utilizand vopseluri specifice. 
Paste Fericit!
