Printre file de poveste

Aventura povestilor noastre unice, personalizate si irepetabile a inceput cu mult timp in urma, odata cu prima carte personalizata pe care am realizat-o pentru copilul meu. A fost si prima lucrare de lucru manual cu care am participat la un concurs in mediul on-line, incercare ce a deschis drumul catre nenumarate alte provocari ulterioare carora le-am dat curs si care mi-au adus atatea satisfactii.

Fereastra catre imaginatie, intredeschisa de catre Oana pe cand eram la inceputurile blogului, a ramas de atunci larg deschisa si m-a facut sa vad locuri din Universul inspiratiei si mintii mele despre care nici macar eu nu banuiam atunci ca exista. Ma uit cu nostalgie si bucurie la aceasta carticica si ma incanta de cate ori Dante o alege din biblioteca si spune cu mandrie: „asta e cartea facuta de mama mea”. A fost creata pe baza preferintelor lui de atunci, zana Clopotica, frumusetea ei incantandu-l si atragandu-l irezistibil oriunde o vedea.  Pentru mine are o semnificatie aparte, stiu ca este unica si speciala pentru copilul meu.

O alta poveste ce a devenit carticica pentru Dante este cea scrisa de catre prietena noastra draga, Claudia Groza.  Ea scrie povesti personalizate pentru copii dar si pentru adulti, pentru diverse ocazii si evenimente.  Una din aceste povesti a ajuns si la noi iar eu am transformat-o intr-o carticica de seara pe care sunt convinsa ca o voi citi inca multa vreme de acum incolo micutului meu. Pe masura ce creste descopera noi comori ascunse in paginile acestei carti, pe langa faptul ca isi regaseste cu incantare numele scris si rostit intr-o poveste.

Acestea sunt povestile noastre unice concretizate in carticele palpabile devenite amintiri dragi ale copilariei. Avem insa si povestile de fiecare seara, povesti pe care copilul le cere dupa criterii numai de el stiute. Dar despre acestea intr-o alta …. poveste.

Va asteptam si pe voi cu povestile voastre inventate, unice si irepetabile, in noua noastra colectie lansata in cadrul Atelierului virtual de creatie. Colectia este deschisa si va asteapta sub titlul Povesti de vara, Povesti de seara, Povesti inventate de mamici.  

                                                                                           by vavaly

Această prezentare necesită JavaScript.

11 thoughts on “Printre file de poveste

  1. Pingback: Poveste încurcată | irealia

  2. Si fetita mea cea mare are o carte scrisa special pentru ea cu numele ei pe ea, de la o prietena draga. Si mai are o carte scrisa de mama ei special pentru ea si care a fost si publicata, iar ea ca si Dante e extrem de mandra ca e personaj de carte.

    • Draga mea, te asteptam sa inscrii aceste carticele-povesti in colectia noastra pentru ca si alte mamici sa se poate inspira pentru a face astfel de bucurii micutilor lor.

  3. SALUT!DAR MARIA NU A MAI SCRIS NIMIC PE BLOG? SINCER PARE NUMAI AL TAU……SI STIU CA A FOST IDEEA EI SA INFIINTATI ACEST BLOG…..DAR VAD CA NU A MAI SCRIS NIMIC DE VREO……2 LUNI?DE CE OARE?

    • Draga Dana, noi scriem cum simtim si cum avem inspiratie, dupa cum se intampla evenimentele. Nu ne-am propus sa scriem o data eu o data ea. Sunt perioade in care eu am mai mult chef de calculator sau timp, perioade in care are ea. Deocamdata vacanta de vara ne-a tinut destul de mult ocupate cu alte activitati pe afara, iar Maria a fost si mai mult ocupata decat mine cu proiectul la care lucram. Asa ca , pentru moment, ma mai „suportati” o vreme tot pe mine🙂.

  4. Carticica aceea colaj, realizata pentru „Fereastra catre imaginatie” mi-a ramas la suflet. Nu ma voi satura vreodata sa o admir.

  5. wowwwwwwwwwww ce mult imi place!
    Imi dau seama cit de „happy” va fi cind va citit povestea la o virsta mai mare…
    va pupik
    xxx

Comentariile sunt închise.