Picturi de ….mama

10 thoughts on “Picturi de ….mama

  1. Că vei împleti pulovere (nu văd de ce n-ai face-o ;)) sau vei picta sau vei alege orice altceva, am convingerea că talentul tău e acolo, în sufleţelul ăla de artist!

    • draga mea iti multumesc pentru incredere si apreciere. sper sa nu imi pierd aceasta bucurie si atractie pentru frumos odata cu trecerea timpului.

  2. In ultima perioada am asa un dor sa pictez.. dar asa acut;)) . iti dai seama intai am vazut picturile lui Dante acum ale tale… ah nu stiu cta mai rezist:)). Am si pus pe Ra sa imi caute ceva acuarele care sa miroasa acceptabil. Cand eram mici era usor, stiam la ce sa ma astept, dar acum…:))

    Abia astept sa ivad ce mai pictati:D

    • Inca o „victima” in favoarea dorului de pictura🙂. Acum chiar ca ma simt fericita . Daca in creion si carioca realizezi minunatiile pe care le admiram zilnic la tine pe blog, in acuarela imi imaginez ce opere de arta iti ies.
      Hai, apuca te de treaba🙂. Spor in tot si in toate cate le faci!

  3. Minunat! Si eu consider ca am invatat, de cand o am pe M. sa fac lucruri care mi-au dat zeci de perechi de aripi, exact asa cum spui tu!
    Uite, zilele trecute chiar mi-a spus ceva care mi-a topit inima: mami, eu cand voi avea un copilas, ma voi juca cu el asa cum faci tu acum cu mine! Asta imi da speranta sa cred ca va invata, la randul ei, sa fie o mamica la fel de „relaxata” din punctul acesta de vedere, care va fi destul de desteapta incat sa imbine educatia puiului ei, cu „rasfatul” pe care i-l ofera activitatile ce-i fac sufletul sa zboare.
    Putearea exemplului functioneaza si in acest caz! Sunt sigura ca si ingerasul tau isi va aminti cu mare drag de tine asa!
    Picturile sunt superbe, trebuie neaparat sa treci la panza, dar pana atunci, poate incercati impreuna creioanele de colorat acuarela, pentru noi au fost o reala revelatie!
    Va imbratisez cu drag!

    • Draga Camelia, intamplarea de a te fi descoperit pentru mine a fost una din multele bucurii pe care mi l-a adus blogul, acela de a descoperi oameni ce simt si gandesc ca mine, ca noi.
      Impresionante cuvintele micutei tale, astfel de momente ne fac sa mergem mai departe si sa intelegem ca nu e zadarnica daruirea si truda noastra. Faptul ca am avut sansa de a petrece primii trei ani din viata copilului meu alaturi de el mi se pare extraordinara pentru redescoperirea mea. Acum, chiar daca merg la munca,o fac cu placere si nu risipesc nici un moment nici din asa zisul timp liber pe care am invatat sa il apreciez altfel.
      Iti multumesc pentru aprecierea incercarilor mele, inseamna enorm pentru sufletul meu.
      Vom incerca si noi acele culori,, sunt sigura ca sunt minunate. Voi cauta sa le achizitionez curand.
      Imbratisari si voua!

  4. daca joaca mea iti da avant sa te apuci iarasi de ceva atat de frumos si care iti aduce atata bucurie, atunci inseamna ca am facut mai mult decat mi-am propus impartasind cu voi experienta mea. Chiar daca e prima data cand pictez simt ca mi-au crescut aripi . Iti multumesc de apreciere.

  5. Au iesit foarte frumos. Sper sa imi iau si eu inima in dinti si sa incerc din nou…

Comentariile sunt închise.