Lipsim motivat: e Vacanta mare!

Prima vacanta mare a lui Matei e totodata si alinarea unui dor mai vechi de’al meu; ei, da, imi era dor de Vacanta Mare! …plina de joaca, cu dimineti calde, vacanta nesfarsita, voluptoasa in energie, jocuri, rasete, sarutari copilaresti (pe furis), cu alinturi in balansoare si dormitari in bratele mamei. Nu, nu le mai primesc eu, ci le ofer pe toate, ca mamă!
Am o vacanta mare incarcata de muncă, proiecte, emotii, ganduri, ingrijorari, sperante si multe nopti albe! Cu toate aceste bucurii nesfarsite (pe care le respir, le simt, le „devorez” cu putere si dorinta de viata, de nou, de neasteptat) am timp – un timp nesfarsit – de joaca cu Matei! Mi-am neglijat Atelierul virtual (si imi este dor de el in fiecare zi!!!), insa acest lucru mi-a oferit mai mult spatiu si timpul de a trai alaturi de Matei aventuri copilaresti, pline de haz, descoperiri si cuceriri de noi teritorii…
Am citit, am creat, ne-am jucat, am admirat, am construit, demolat, reconstruit, am desenat, am pictat si toate cate am mai realizat impreuna („Suntem echipa buna, mami!” imi repeta Matei deseori), insa – poate cel mai important – am bifat de pe acel To Do List al varstei prescolare toate cate a dorit Matei sa-si implineasca din cele cate poate face la varsta lui. Matei are acum 3 ani si 8 luni.

Nu mai am vreme sa va descriu toate peripetiile noastre, in posturi diferite, ca pana acum. Asa ca dau si aici curs unei Ludoteci virtuale, personale, in care va invit sa va incantati cu activitatile, jocurile si jucariile noastre de pana acum, din vara aceasta. Nu sunt toate, caci vom mai descoperi si altele la vremea lor! De ce Ludoteca virtuala? Pentru ca asa a inceput vara: cu o vizita in Ludoteca!

 

Carti cu duiumul, povesti fara sfarsit, clipe de joaca, ragaz si reverie si iarasi lectura si joaca…
…descoperim consola din Ludoteca Bibliotecii judetene
… pe o platforma virtuala pentru copii; jocuri cu coechipier
 Acasa. Cuvinte in engleza: … Kite!
First Words ramane printre cartile preferate
 O dorinta implinita!😀
„Astept ziua vantoasa sa ma ridice cu zmeul!”
„Nu, nu-i dau drumul! Vreau sa zbor cu el!”
„Mami, mami, vreau si eu sa zbor!”

 

In livada cu ciresi
Cirese – pictura in acuarela, tehnica mixta
(imprimare prin stampilare cu dop de pluta si fingerpainting)
„Invata-ma, mami!”
„Sunt rechini in Nici-o-Mare, mami?”
„X rosu inseamna ca acolo e comoara!”
… o harta greu de descifrat, nu-i asa?!
primele vopsele acrilice
si un proiect tare dorit de la Art Attack!
Ochii de monstrii!😀
… Cerem voie sa mai pastram un pic de mister asupra celorlalte activitati ale noastre de vara! Daca v-am inspirat la joaca si daca inca mai gasiti timp – printre  jocuri, rasete, sarutari copilaresti (pe furis), cu alinturi in balansoare si dormitari in bratele mamei – va rugam nu uitati sa le impartasiti cu noi in Ludoteca virtuala, un spatiu hotarat sa devina un „schimb de jucarii” cu celelelte cupluri mama-copil menit sa aduca – in vara aceasta – o unda de bucurie plina de joaca, intr-o Vacanta Mare cu dimineti calde, o vacanta nesfarsita, voluptoasa in energie, veselie si joc!
Cu drag, lipsind motivat,
Maria si Matei

17 thoughts on “Lipsim motivat: e Vacanta mare!

  1. Multumim Ghemulet! Vacanta e: bucurie, joaca, odihna, veselie, jucarii, povesti… Speram ca si tu ai deja o vacanta plina de lucruri frumoase! Te imbratisam cu drag!🙂

  2. o vara pe cinste plina de lucruri care va aduc fericire…te admir pentru modul in care ii daruiesti timpul tau lui Matei…Chiar faceti o echipa buna.Va pup!

  3. Oana draga mea, nici nu iti imaginezi cat de des si de mult ma gandesc la voi! O imbratisez cu toata dragostea pe Catinca si sper sa nu ratez petrecerea ei (virtuala)! De cum ma obisnuiesc cu noul ritm, va dam de stire si va incantam cu noutatile acestei veri! Imbrațisăăăări!!!

  4. Draga Gianina, suntem convinsi ca si ei iti duc dorul, iar revederea voastra va fi incarcata de doruri, emotii si nespuse bucurii! Mai apoi acum ai prilejul sa-ti incarci rezervorul de iubire si creativitate pentru cand vor veni copilasii! Ce coincidenta frumoasa ca baietii nostri au aceeasi varsta! Va imbratisam cu drag!🙂

  5. Bravo tie ca ai petrecut cu Matei,ai mei sunt de o luna de zile la aproape 200 km departare de mine si ma perpelesc de dor…si as fi vrut sa fac si eu cu ei atatea…Matei e de-o seama cu baietelul meu…
    Ma bucur ca ati avut atatea activitati frumoase…lasa ca vei avea timp si de atelierul virtual…

  6. Ehei! Am asteptam vacanta aceasta cu mare bucurie! …Matei, insa, imi repeta ca ii este dor de gradinita, de clasa lui, de colegi si de d-na educatoare!😀 si da, mai avem vreme de joaca inca si de multe alte peripetii! Vacanta frumoasa si voua! Va imbratisam cu drag!🙂

  7. Ce frumos va bucurati de vacanta mare!!!!!!!abia astept sa va citesc celelalte aventuri – dar nu va grabiti, bucurati-va in continuare de vacanta si veniti cu si mai multe povesti frumoase si amintiri pretioase din ea:D

  8. wowwwwwwww ce frumos va distrati voi! Cu cita incintare se joaca Mateiush (cit de mare s-a facut)!!!!
    Voi le reusiti pe toate, bravooo!!!
    Va pup cu drag si va astept cu urmatoarele activitati!!!

    Liuba

  9. oooo, daaaa, e Vacanta Mare. Abia acum ca ai spus tu am realizat si eu acest lucru. E prima vacanta mare ce o impartasim cu copiii nostri.
    Despre activitatile voastre diverse si minunate nu se poate spune decat de bine, sunt de admirat si de urmat.
    Oho, si inca mai e din vacanta mare, nu simtim ca se termina, mai sunt atatea de facut …

Comentariile sunt închise.