Decoupage si quilling – un mix creativ intr-o sezatoare re-creativa


Ideea de a lucra impreuna cu prietenele este un vis deja realizat prin sezatoarele creative pe care le organizam dupa timpul si disponibilitatea fiecaruia dintre noi. Important este, pentru mine, ca aceasta activitate sa capete continuitate; aceasta pentru ca imi place sa-mi petrec timpul cu prietenele, dar si sa lucrez, astfel ca de ce nu le-as avea pe amandoua?! 🙂

Daca la precedena sezatoare creativa ne-am vazut insotite si de copilasi – Mateiul meu si Magda & Tudor, pruncii minunati ai Monicai – care si-au vazut de jocurile copilariilor lor lasandu-ne ragazul de a lucra la proiecte dragi noua, de data aceasta sezatoarea s-a petrecut intre patru maini indematice preocupate de a transforma dorintele proprii in proiecte finalizate.

Monica a lucrat piesele urmatorului ei tablou quilling cu indemanare si usurinta. Bineinteles si povestirile s-au derulat precum fasiile de hartie colorata, cu verva si cu acea bucurie a lucrului realizat cu placere, cu drag.

…iar eu am mai bifat un proiect inscris pe lista cu lucruri de facut: o casuta a pasarilor decorata cu tehnica servetelului. Un proiect ce astepta de ceva vreme sa-i vina timpul pentru a fi realizat, pentru a prinde culoare si lumina. Este primul proiect de decoupage pe lemn, dupa ce am incercat deja decoupage pe canvas, metal si ceramica si (desi sunt inca departe de a lucra ireprosabil) sunt incantata – si incurajata pentru viitoare proiecte – de aprecierile celor dragi. Cu fiecare nou proiect realizat descopar ca sunt inca cucerita de sentimentul de bucurie; copilaroasa, senina, am de fiecare data veselia reusitei neumbrita de imperfectiunile date de lipsa exercitiului; reusita de a lucra fara griji, ca un copil care are acces pentru intaia oara la materiale noi si sper sa nu-mi pierd nicicand aceasta bucurie! 🙂

Pentru Casuta pasarilor decorata utilizand tehnica de lucru decoupage mi-au fost necesare urmatoarele materiale: casuta pentru pasarele (realizata la traforaj), grund alb, sevetel decorativ, adeziv pentru tehnica servetelului si lac incolor (pentru a oferi rezistenta proiectului).

Cum am procedat? Mai intai am grunduit casuta pentru pasari. Dupa uscarea completa am aplicat adeziv pentru decoupage, iar apoi am asezat cu grija (pentru fiecare parte a casutei) cate o bucatica (decupata in prealabil) din primul strat al servetelului decorativ. Fiind primul meu proiect de acest fel, am lucrat pe portiuni, astfel ca sezatoarea noastra creativa a durat cat sa ne realimentam resursele la categoria: rasete, conversatie si buna dispozitie.

Cu buna dispozitie am incheiat si aceasta a treia sezatoare creativa stabilind deja termenii urmatoarei sezatori cand, insotite de prunci, le vom aseza si lor la indemana: acrilice, pensoane si alte materiale si, cine stie, poate ca si ei isi vor transforma dorintele copilaresti in proiecte creative finalizate intr-o singura sezatoare creativa. Va imbratisez cu drag si va doresc spor la creat!

 Maria

12 gânduri despre „Decoupage si quilling – un mix creativ intr-o sezatoare re-creativa

  1. De cand imi doresc si eu sa particip la astfel de intalniri…poate cand mai creste bebe va urmam modelul si la C-ta.

    1. Paula, ar fi minunat sa reusesti! Iti doresc sa reusesti! 🙂 Este frumos, relaxant si iti aduce multa bucurie in suflet! Sa cresteti mari si sanatosi! 🙂 Te imbratisez cu mare drag!

  2. De data asta am lipsit de la sezatoare si va cam invidiez :). Dar casuta a iesit superba, plina de culoare si de miscare, exact cum ne-am imaginat o noi. Felicitari fetelor pentru asa o sezatoare. Si florile quilling imi fac cu ochiul si sunt curioasa sa le vad.

    1. Ne-ai lipsit sa stii! 🙂 … insa pur si simplu nu am rezistat sa stam departe de unelte, hartie si adezivi. Multumim si abia asteptam sa ne fii alaturi la urmatoarea sezatoare re-creativa!

  3. Au iesit atat de frumos… Felicitari! Imi place la nebunie tehnica asta, nu am incercat-o pana acum, dar tot ce este facut astfel si mai ales cu voie-buna, iese superb…

    1. Draga Lavinia, eu am incercat mai intai in joaca cu Matei – am decorat impreuna o cutie pentru pensulele noastre. Asteptari mari nu mi-am facut, insa – surprinzator – cutia decorata cu tehnica servetelului a iesit frumoasa! Eu te incurajez sa incerci! 🙂 Cei doi „M” ai tai vor adora sa te insoteasca in noua descoperire! 🙂 Sa-mi dai de stire! 🙂

  4. ce frumos (si ctaa ordine acolo la voi!!!) imi place foarte mult!! Sezatorile astea sunt minunate!! eu planific ctaeva cu ra:d hihihihi
    casuta e minunata!! iar floricelele quillinz superbe

    1. Multumim Rux! De atata amar de vreme imi doresc sa particip si eu la workshopurile voastre virtuale, insa timpul meu liber s-a limitat simtitor. Ar fi fost frumos sa o avem si pe Vavaly cu noi, dar a fost foarte frumos si asa! Astept vesti de la sezatorile creative cu Ra! 🙂

  5. ce-mi place!!!!!!!! va felicit fetelor pentru …recreere…ati avut o zi splendida! si-mi place casuta pentru pasarele…imbratisari calde si multe, multe!

    1. Multumim Oana! Sper ca tu si fetele sunteti mai bine, iar tu odihnita si vesela! Va imbratisez si eu cu mare drag!

Comentariile sunt închise