Ludoteca virtuala

Termenul de  “Ludoteca” (lat. “ludo” – a se juca, a exersa, a antrena, a acţiona într-un fel; grec. “theca” – loc de întîlnire , de conversare) înseamnă un loc de întîlnire al copiilor si parintilor pentru a se juca.

Ludoteca virtuala pe care o inauguram in aceasta vara dorim sa devina un spaţiu deschis, accesibil, care sa cuprinda  tot ce poate însemna joc şi un spatiu virtual in care parintii sa impartaseasca modul in care copilul :

  • devine eroul principal al activităţilor;
  • alege timpul, jocul, locul şi partenerii de joc;
  • gaseste parintii ca parteneri de joc;
  • se joacă cu proprii părinţi.

Scopul acestei ludoteci virtuale este oferirea  unor soluţii alternative şi participative pentru organizarea şi gestionarea timpului liber (cunoaştearea mediului înconjurător, jocuri de diferite tipuri şi diferite culturi, cultivarea valorilor pozitive şi a gustului pentru frumos).

Astfel va invitam sa impartasiti idei de activitati educative si creative, jocuri si jucarii prin intermediul galeriei pe care o deschidem mai jos. Puteti face o postare noua, puteti participa cu o postare (sau mai multe) deja existenta de pe blogurile voastre, cu un link catre o jucarie preferata dintr-un magazin de jucarii, activitate realizata impreuna cu copilul acasa sau in cadrul unui atelier de creatie.

Va asteapta cu drag echipa Copii si mame!



24 thoughts on “Ludoteca virtuala

  1. In sfarsit am reusit sa fac si eu un atricol special ( a venit la fix o leapsa primita pentru ca stateam sa ma gandesc oare despre ce sa scriu). Sper sa va placa si promit sa revin si cu alte jocuri/jucarii despre care am mai scris🙂
    cu drag!!

    • Rux, ai imbinat perfect leapsa cu participarea in Ludoteca! Multumim ca ai raspuns invitatiei noastre. Asadar… la joaca!!!🙂

    • Multumim Alina! Multumim ca ati intrat in Ludoteca noastra insotiti de atat de multe activitati creative si re-creative!🙂

    • Dragii nostri Alina si Bubu nu ati intarziat deloc! …ba inca ne vom juca o luna intreaga si ne bucuram sa va avem parteneri de joaca in aceste zile frumoase de vara!😀

  2. Navigand din pagina in pagina am ajuns si eu aici. Mi se pare foarte interesanta si utila ideea.

    Venim si noi cu cateva din activitatile incercate in aceasta vacanta pana acum. La inceputul vacantei am alcatuit o lista a activitatilor pe care as dori sa le incerc cu buburuza mea si dupa care ne orientam acum.

  3. Dragi mamici, multumim din suflet pentru invitatie. Tocmai am ajuns si noi (cu doua jocuri ce noua ne-au placut mult de tot), de manuta, la ludoteca si suntem foarte onorate.
    Pupici multi!

    • Draga Camelia, ne-ati adus o mare bucurie raspunzand invitatiei noastre! De fapt, ne-ati adus doua mari bucurii!😀
      Va imbratisam cu drag, va multumim pentru ca impartasit cu noi minunatiile din Micul vostru Atelier de Creatie si va dorim zile pline de veselie si joaca nesfarsita!🙂

    • Draga Aga, te invitam si asteptam sa „aduci” in Ludoteca nostra virtuala jocurile ori jucaria preferata a Printului! Cat despre activitati creative, stim noi cate nazdravanii faceti si abia asteptam sa le vedem!😀 Suntem sigure ca ne veti inspira, ca de fiecare data! Imbratisari!🙂

      • eh, nu se compară cu ceea ce faceți voi, dar ma simt onorată de invitație și mă gândesc să apar cu lucruri interesante🙂

  4. Pingback: Din blogosfera « Caiet pentru casa mea

    • Draga noastra Oana, suntem onorate sa va avem alaturi, in Ludoteca noastra virtuala, cu jocurile, jucariile si activitatile voastre creative!🙂 Va imbratisam cu drag!

Comentariile sunt închise.