Aer elen intr-o vara romaneasca


Vara mea, vara mea romaneasca e o vara a viselor implinite, a sarbatorilor familiale (cuplul nostru a implinit de curand 16 ani de casnicie!!!), o vara bogata in scurte si fructuoase calatorii, dar mai ales vara aceasta a mea este anotimpul in care visul sufletului meu se va implini. E o vara a aproape-secretelor, caci doar prietenii de suflet stiu de proiectul meu ce urmeaza a se implini. Simt ca mai am de facut doar un pas sa-mi traiesc visul, sa respir, sa exist, sa iubesc doar prin ceea ce ador: sa creez!

Si pentru ca luna iunie e luna in care sarbatorim juramantele iubirii noastre (casatoria), m-am gandit sa exersez imaginar o calatorie virtuala pe plaiuri elene: culori, imagini, arome, lumini si umbre, sunete, simboluri. Nu, nu am ales intamplator Grecia; invitatia a fost lansata de catre Florentina cu ocazia concursului lunii iunie cu tema: Grecia. Am incercat sa onorez aceasta creand sau mai bine zis re-creand un vas care decoreaza spatiul meu de lucru utilizand tehnica de lucru decoupage pe un suport de lucru tare frumos: ceramica alba!

Asadar, materiale necesare: un vas de ceramica alb, adeziv pentru decoupage, penson lat (eu folosesc din cel pentru pictura in ulei) si hartia pe care o ador – hârtia CreaShop HobbyandCrafts. Cum am procedat? Am decupat mai intai modelul pe care doream sa-l aplic, apoi am inchipuit un model pentru vasul de ceramica care sa imi incante privirea; am aplicat cu ajutorul pensonului adezivul pentru decoupage, iar peste acesta am fixat cu delicatete hartia aleasa sa decoreze vasul. Cu delicatete am intins hartia, folosindu-ma de penson, cu miscari dinspre centru catre exterior, iar apoi am aplicat – in aceeasi maniera – inca in strat de adeziv pentru tehnica decoupage peste hartia deja aplicata si fixata cu prima mana de adeziv. Dupa uscarea completa am decorat vasul cu colectia mea de scoici si am incropit o micuta sedinta foto pentru a va incanta si voua privirile cu micuta mea creatie care ma duce cu gandul la portocali, leandrii infloriti, pietrisul plajelor elene, scoici si apusuri insorite! Doriti-mi succes in provocarea acestei luni a Florentinei, chiar daca ma inscriu pe ultima suta de metri!

Cu drag,

Maria

16 gânduri despre „Aer elen intr-o vara romaneasca

    1. Multumesc Anca! Eu mi-am facut curaj sa lucrez decoupage abia dupa ce am citit multeeee materiale/articole despre aceasta tehnica, dar si tutorialele din on-line m-au ajutat foarte mult (la partea de incredere:D). Totusi, un adeviz si hartia/servetelul de bune calitate alaturi de curaj si o buna incredere in sine sunt suficiente pentru inceput! 🙂
      Iti recomand cu mare caldura sa incerci hartia, sevetelele si adezivul de la CreaShop HobbyandCrafts; sunt extraordinare! Sunt sigura ca, cu ceva exercitiu, vei ajunge sa lucrezi cu mare drag! Nu e musai sa ne iasa din prima, nu-i asa?! Cred ca mie acest lucru imi place cel mai mult: sa simt ca imi imbunatatesc maniera de a aplica tehnicile de lucru, dar si ca imi sporesc indemanarea cu fiecare noua incercare. 😀
      Te imbratisez cu mare drag!

    1. Liuba, imi esti atat de draga, incat – pe langa multumirile din suflet – iti daruiesc si o imbratisare cat lumea intreaga!! Ce bine ca ai revenit! Mi-a fost dor de tine! 🙂

  1. Un proiect reuşit care ne aduce Grecia aproape. Felicitări Maria pentru frumoşii ani de căsătorie şi mult spor în ceea ce construieşti în gând şi-n fapt! Şi mulţumesc că ţii „aproape” cărticica „Inimioare pentru mama”!

    1. Multumesc Mihaela! Ma bucur nespus sa te stiu aproape, iar carticelele de la tine sunt mereu la indemana (si inca nu ai vazut colectia de diplome! 🙂 ). Pe masa mea de lucru am intotdeauna lucruri de la cei dragi; astfel nu ma simt niciodata singura si creez intotdeauna cu bucurie! 🙂
      Te imbratisez cu mare, mare drag!

  2. Succes Maria, e super creatia ta in decupage! Felicitari! La multi ani in casnicie, fericiti si voiosi, impliniti mereu sa fiti! Te imbratisez

    1. Te imbratisez si eu cu mare drag Monica! Sarbatorim cand ajungem acasa! 🙂 Iasiul e superb! Imi promit sa revin aici! M-am indragostit de capitala Moldovei!

  3. Asa frumos ti-a iesit!!! Si delicat… Succes la concurs!
    Multi ani frumosi de acum inainte si iti tin pumnii in legatura cu proiectul ce urmeaza a se implini!

  4. Draga mea Maria va doresc multi ani fericiti cu sanatate !!!;)
    E foarte frumoasa creatia ta :D!!
    te pup

Comentariile sunt închise