Tablou quilling – Vaza cu flori


       Am incercat un nou tip de abordare a stilului meu in quilling, un stil mai realist si apropiat de natura. Jucandu-ma cu hartia si incercand sa creez noi tipuri de flori, am obtinut niste flori care m-au incantat nespus, cele de culoare crem cu centru portocaliu. Restul de culori si de flori au venit de la sine. Mi-am dorit ca toate acestea sa fie asezate intr-o vaza 3D si de aceea mi-am creat propriul meu stil de a confectiona o vaza. Din doua cartoane decupate suprapuse, distantate prin cateva bobite de hartie rulata. 

   Dar pentru ca pozele vorbesc mult mai bine decat cuvintele, va las sa admirati si sa va spuneti parerea despre ultima mea creatie. 

ImageImageImage

ImageImageImage

    O vara plina de flori!

   by vavalyImage

11 gânduri despre „Tablou quilling – Vaza cu flori

  1. Superba creatie!

    Imi place tare floarea portocalie in profil din stanga. Seamana foarte bine cu o garoafa. De altfel, si florile roz seamana cu garoafele.
    Iar ideea vazei, daca a fost inventata, poate fi preluata, nu? 🙂 😀

    1. Draga Paula, toate floricelele sunt taiate manual, minutios si cu atentie iar rezultatul a fost surprinzator si pentru mine. Nu pot sa spun ca m am gandit la o floare anume dar garoafe m am gandit si eu ca sunt dupa ce le am montat in tablou.
      Sigur ca ideea vazei poate fi preluata, acesta ei si farmecul in a inventa ceva, sa impartasesti si saltora spre a vedea ce alte idei izvorasc din acea mica descoperire.

    1. Asa este Maria, dar voi incerca sa ii fac poze mai reusite atunci cand va avea si o rama pe masura. Multumesc de frumoasele cuvinte.

  2. Frumos, deosebit! Imi place foarte tare vaza! Din mana voastra mamici dibace, nu pot iesi decat lucruri frumoase! Spor si inspiratie va doresc.

  3. ce minuni faceți voi două, fetelor!
    Am revenit pe meleaguri, vacanța e aproape…poate reușesc să recuperez 🙂

Comentariile sunt închise