Celebrarea trandafirului


       Sa celebrezi una din cele mai frumoase si romantice flori ce ne bucura viata pe aceasta planeta mi se pare o inititiva deosebita. De ceva vreme am vrut sa va vorbesc despre una din cele mai frumoase experiente a acestei veri.  Alaturi de doua dintre prietenele mele, Gina si Livia, am incercat sa celebram si noi , in felul nostru si dupa puterile noastre, TRANDAFIRUL.

        Cum am facut acest lucru? Intr-un mod creativ si relaxant, desigur. Ne-am adunat ideile, cunostintele si talentele fiecareia dintre noi, pe acordurile divine ale muzicii lui   Andre Rieu             am incropit un mic atelier de lucru. Ce am lucrat cu drag si spor? Livia si-a dorit foarte mult sa incerce pentru prima data tehnica decoupage. Era deja posesoarea unei cutiute decorate cu aceasta tehnica si isi dorea sa inteleaga cum se procedeaza. Inarmata cu rabdare, pensule, adezivi si voie buna  a ascultat si urmarit cu interes instructiunile mele.

      In putin timp micile noastre obiecte au prins viata, trandafirii de toate felurile s-au imbinat firesc cu lemnul cutiutelor si al ceasurilor de perete.  Nu i-a trebuit mult sa simta ca mainile se miscau firesc, pensula de aplicat grundul numai parea un obiect straniu si de neinteles.   Satisfactia mea a fost cu atat mai mare cu cat am vazut bucuria ei in fata primei cutiute realizate in intregime de catre ea. Sa impartasesti si altora din bucuria ta, din ceea ce stii si ai experimentat mi se pare multumirea suprema.

          La o alta masa de lucru Gina isi exersa talentul de pictorita pe albul imaculat al unor tricouri de vara. Trandafirii iesiti din pensula manuita cu dibacie de catre ea parca erau  vii, raspandeau o mireasma de vara si soare in sufrageria micii noastre sezatori.

    Toate aceste ofrande ale noastre inchinate trandafirului au mers la Sarbatoarea Rozelor, organizata in cetatea Rasnovului de langa Brasov, sarbatoare ce are loc in fiecare an la sfarsitul lunii mai-inceputul lunii iunie, spre incantarea vizitatorilor si turistilor.

Această prezentare necesită JavaScript.

O vara plina de culoare!

 by vavaly

3 gânduri despre „Celebrarea trandafirului

  1. Ce frumos!…ca ati petrecut timpul impreuna si ai realizat lucruri foarte frumoase…n-am stiut ca exista o sarbatoare a acestei flori atat de mult iubite ,si de noi…avem si noi in gradina,mai multe tufe si nuante…

    1. Dupa cum se pare, trandafirul se celebreaza in mai multe localitati ale tarii in diferite perioade ale verii. A fost un timp petrecut frumos si cu folos, asa cum ar trebui sa se intample mult mai des.

Comentariile sunt închise