Arhitectii provocarilor verzi – Casuta din cutie de carton

      De ceva vreme Dante imi tot cere un castel in care sa se joace iar eu m-am tot gandit cum sa ii indeplinesc dorinta. Asa ca am profitat de tema din aceasta luna de la Provocari Verzi  si m-am grabit sa construiesc imrpeuna cu el o casuta deschisa in care sa punem cateva piese minuscule de mobilier si cate un personaj .

       Dintr-o cutie de carton ramasa de la un fier de calcat am facut casuta decupand acoperisul dintr-o latura si usile dintr o alta latura taiata pe jumatate. Am lipit acoperisul in forma de triunghi si un carton in spate pentru a inchide casuta. Dante a fost foarte incantat de aceasta joaca iar eu am profitat pentru a-i vorbi despre meseria de arhitect. A venit tot timpul cu idei in ceea ce priveste mobilierul- lucrat din bucati de carton gros. Cand totul a fost gata stabilit si hotarat, am trecut la decoarare si vopsire. Am aplicat un servetel cu model pe deasupra iar in interior am vopsit cu alb mobilierul.

       Un omulet si un shtrumf s-au grabit sa isi ocupe locul in casuta, pe scaune la masa sau mesterind la un banc de lucru, ba chiar tragand si un pui de somn in patul imbietor.

        Bucuria lui Dante a fost deplina, incantarea lui materializandu-se chiar si intr-un pupic ce l-a dat casutei.

       Ca un bonus la aceasta casuta am realizat si cateva turnulete din suluri de prosoape de bucatarie, turnulete ce imagineaza o fortareata a unui castel.

  

Această prezentare necesită JavaScript.

Copilaria e minunata si plina de joaca.

         O saptamana frumoasa tuturor!

    By vavaly

6 thoughts on “Arhitectii provocarilor verzi – Casuta din cutie de carton

  1. MINUNATA!! casuta voastra:D. Asa-i ca nicio casuta nu e mai frumoasa decat cea pe care o faci singur?:D Imi place foarte mult cum a iesit si ma bucur mult ca Dante o apreciaza si ii este asa de draga:D.
    bafta la provocare:)

    • Intradevar e cea mai frumoasa casuta aceea creata de tine. Mereu mi-am dorit o astfel de casuta si ma bucur ca am reusit sa o fac impreuna cu copilul meu.

Comentariile sunt închise.