Sticle imbracate in sfoara decorate cu trandafiri quilling


Ultimele sticle decorative lucrate sunt inspirate din culorile vesele si florile cele mai indragite si apreciate, trandafirii.

Imi face o deosebita placere sa decorez sticle , mi se par foarte frumoase si elegante, putand infrumuseta orice colt al casei.

O vara frumoasa plina de soare si flori!

Cu drag, vavaly

4 gânduri despre „Sticle imbracate in sfoara decorate cu trandafiri quilling

  1. Va imbratisez si imi este dor de voi, de noi, de blog si de Atelier! Felicitari draga mea! 🙂 Promit sa-mi fac timp sa ne vedem! Uff!

  2. si mie imi place sa decorez sticle…mama obisnuia sa le stranga pe raftul de sus din camara si le decora cu sfoara sau pasta de hartie :D. sunt deosebite sticlele tale..te felicit!

Comentariile sunt închise