Copii, copilarie, bucurie, joaca, zambete – 1 Iunie


   A fi copil inseamna a te bucura de tot ce te inconjoara. A fi copil inseamna a gasi bucuria in lucrurile mici, in intamplarile de zi cu zi, inseamna sa aduni amintiri minunate, sa ai o lume a ta in care totul e fantastic, in care imaginatia si joaca sa se impleteasca netulburate.

    Copiii ar trebui sarbatoriti in fiecare zi, zambetele lor sa primeasca rasplata zambetelor noastre, nazbatiile lor sa ni se para minunate.

   Privindu-l pe Dante zilele trecute cu cata fericire s-a bucurat de ploaie, de apa multa curgand pe strazi, m-am adus aminte de copilaria noastra, cand  toti copiii din cartier ieseam sa ne balacim in baltile formate de ploile calde ale verii. Era o fericire simpla, sincera si deplina. La fel a facut si Dante, ignorand umbrela si cantand in ploaie, spunand tuturor ca ii place ploaia si neratand nici un ochi de apa. Chiar daca am ajuns acasa uzi ca niste pestisori am fost fericita de acele clipe de bucurie curata petrecute alaturi de copilul meu si m-am simtit parca din nou copil.

 O zi minunata de 1 iunie, joaca si veselia sa va insoteasca dragi parinti si copii! Dincolo de toate darurile din lume iubirea este darul cel mai de pret. 

3 gânduri despre „Copii, copilarie, bucurie, joaca, zambete – 1 Iunie

  1. Iubirea nu e doar un dar; iubirea e iluminare harică.
    La mulţi ani unei vârste a inocenţei, Inocenţă căreia ar trebui să i ne întoarcem, să nu o uităm în ani.

Comentariile sunt închise