Caleidoscop – o noua provocare creativa


Tema acestei luni pe Scrapper in Romania se numeste simplu Caleidoscop.

Caleidoscopul descopera o fascinanta lume a culorilor ce spun o poveste, o poveste a copilariei ce ni se redescopera si in jocul de culori al unei picaturi de apa.  Eu am descoperit jocul culorilor, fascinant ca in copilarie, pe un simplu CD.

Am completat jocul de culori de pe CD cu jocul de culori al hartiei rasucite, creand astfel un frumos tablou quilling pe un suport neconventional.

Spor la joaca tuturor!

by vavaly

11 gânduri despre „Caleidoscop – o noua provocare creativa

  1. Faina idee! De cand mi-am planificat sa decorez si eu un CD, dar la tema de acum Caleidoscop chiar nu m-as fi gandit la solutia asta. Bravo!

    1. Multumesc Amy. uneori solutiile sunt atat de simple si la indemana ca nici nu le vedem :).Spor la lucru si tie! Abia astept sa vad ce ai mesterit.

  2. Am impresia ca tema asta genereaza o sumedenie de lucrari pentru care nu exista suficiente superlative, iar a ta e, ca de obicei, una dintre ele. Foarte fain a iesit „rotunjimea sa” 🙂

    1. Multumesc Teodora de asa cuvinte frumoase si pentru apreciere. Ideile imi vin privind in jur cu ochi de copil si nu imi pun bariere in a le incerca.

    1. Multumesc Rux. Recunosc ca nu am inventat eu „roata” dar mi a placut ideea si am simtit ca se potriveste perfect temei.

Comentariile sunt închise