Casuta pentru hamster – Cum sa reciclezi un pet


 

De curand Matei prefera ca poveste de seara pataniile Cenusaresei si adora partea in care Zâna preface dovleacul in caleasca, iar pe micutii soricei in cai numai buni de purtat o viitoare printesa. Ne-am jucat si noi prefacand un pet de 5l intr-o caleasca magica (ne-am inchipuit noi), iar pe micutul Rockford (hamsterul lui Matei) am tot asteptat sa-l prefaca Zâna intr-un grozav armasar numai bun de inhamat la calesca Cenusaresei noastre.
Matei a adormit ascultand povestea preferata a zilelor de mai (in fiecare luna prefera o alta poveste), insa Zana inca nu a aparut. O voi astepta eu, incercand sa va descriu pasii de lucru pentru a transforma un pet de 5l intr-o caleasca a Cenusaresei numai buna de hazduit un hamster micut, pufos si alb…
 
Asadar, Casuta pentru hamster realizata dintr-un pet reciclat:

 

Materiale necesare: un pet de 5 l din plastic transparent, hartie glace autocolanta, foarfece, perforatoare deco – fluture si frunza (daca nu aveti puteti desena in creion si decupa mai apoi) sau orice forma aveti la dispozitie sau preferati, 4 capace de la pet-uri de 5l, banda dublu-adeviza.

 

Cum procedam? Mai intai decupam un dreptunghi pe o latura a pet-ului (rugati un adult sa va ajute) si decorati marginile decupaturii cu hartie glace dupa imaginatie si dorinta. Noi am preferat sa decoram un chenar alcatuit din benzi obtinute prin perforarea mai multor frunze, ajutandu-ne de perforatorul deco frunza.

 

Mai apoi am desenat si decupat flori de diferite dimensiuni si culori pe care Matei le-a lipit pe bidonul din plastic. Pentru cele patru roti ale calestii princiare am lipit cu ajutorul bandei dublu-adezive cele 4 capace de pet-uri.

 

 

 

Pentru ca reciclarea pet-ului sa fie cu folos, am adaugat si cateva role din carton (din cele de la hartia igienica) pe care le-am desenat in carioca. Acestea sunt jucarii minunate pentru hamsterul Rockford caruia ii face mare placere sa se ascunda si sa roada in acelasi timp la jucariile lui din carton.
Astfel am reusit sa imbinam motivul calestii Cenusaresei din povestea prefearata a lui Matei, cu reciclarea unui pet si a rezultat o casuta de vacanta pentru hasterul Rockford, un Chiți jucaus care nu se plictiseste niciodata!

 

by Maria & Matei
9 gânduri despre „Casuta pentru hamster – Cum sa reciclezi un pet

  1. Hihihi! Se pare ca ne citim, una alteia, blogurile la aceleasi ore din noapte! 🙂
    Multumim Raluca! Mii de imbratisari!

  2. Ce grozava idee! …labirinturi din pet-uri de 0,5! Intotdeauna am admirat labirinturile de cumparat din petshopuri, dar ma temeam ca vom aglomera cusca mica a hamsterului nostru. Multumim pentru idee; vom incerca si noi sa lucram un mic labirint din materiale reciclabile! Va imbratisam cu drag si va dorim puiuti sanatosi si o Mali mereu vesela si jucausa! 🙂

  3. Hahahahaha! 🙂 Asadar, am fost manipulati de Rockford! Concluzia este ca Matei a avut dreptate: hamsterul nostru e destept! Si eu care ma miram cum de vine el ascultator cand il strigam pe numele de alint… era parte din marele joc! 🙂 Ghemulet, m-ai facut sa dar cum nu am mai ras de mult timp! 😀 Te imbratisez cu mare drag!

  4. Noi suntem mai mult la stadiul tehnic, nu artistic, pentru Mali a noastra. Imbinam cutii de cereale, tuburi de servetele ori h.i, sa ii facem labirinturi cat mai provocatoare. Merg si sticlele de roua, de 0,5l, care sunt niste cilindri numai buni de facut tuburi. Incercam sa n o lasam sa se plictiseasca… numai ca nu prea ne ies opere artistice de laudat cu ele, ca a voastra, iar labirintul e in interior, vizibil doar pt ea…

    Am mai pierdut o si noi prin casa, din fericire e pofticioasa si dupa juma de zi iese.
    Acum asteptam puiuti, o sa fie nebunie in casa…

  5. acum poate va trage la casuta lui cea colorata…cred ca asta a urmarit Rockford…vroia sa va faca sa ii faceti casuta lui :).Va imbratisez si eu.Pupici

  6. Draga Ghemulet, tocmai aceasta ne-a motivat sa-i construim o casuta de vacanta. Rockford se pierde prin casa (are doua locuri preferate in casa) si sta „pierdut” doua-trei zile, dupa care revine pentru apa si mancare. Ne-am obisnuit cu escapadele lui, desi prima oara ne-am speriat teribil, iar Matei devenise nerabdator. 🙂
    Te imbratisam cu drag! 🙂

  7. Sunteti doi talentati cu idei grozave si formati o echipa tare buna.Ma uitam la casuta de vacanta si ma gandeam ca as vrea si eu una asa colorata insa doar putin mai mare :)))).Am avut si eu hamster…nu vi se intampla sa il „pierdeti” prin casa ?

Comentariile sunt închise