„Blue roses” – cutiuta romantica de bijuterii


 Desi timpul nu mi-a  permis in ultima vreme sa mai  lucrez atat de mult pe cat ar dori imaginatia mea, totusi inspiratia ma insoteste zi de zi. Pentru ca lumina solara si cerul limpede al primaverii m-au inspirat, am creat o cutie de bijuterii cu un aer romantic si jucaus.

 Cutiuta este din carton, captusita cu piele de culoarea cerului senin, in interior. Pe exterior am aplicat carton embosat cu ajutorul lui Mr. Big Shot Sizzix pe care il puteti gasi in magazinul CreaShop Hobby&Craft , de culoare albastru inchis, pe muchii aplicand cate o liniuta de glitter.

 Capacul cutiei l-am ornat cu trandafiri quilling de culoare alabstra in doua nuante, iar in mijloc troneaza mandru un frumos trandafir galben. Pentru un strop de stralucire si eleganta am aplicat cate o picatura de glitter argintiu in mijlocul fiecarui trandafiras.  Aerul romantic al cuiutei este dat si de o dantela subtire, ondulata, aplicata pe margini si pe interior.

 Spor la lucru si inspiratie maxima tuturor!

3 gânduri despre „„Blue roses” – cutiuta romantica de bijuterii

  1. Arata minunat Valy…ma bucur ca MR Big Shot isi face partea lui de treaba! 😀

Comentariile sunt închise