Cutie de bijuterii – Taj Mahal


      Cand am primit tema provocarii de luna aceasta de la fetele talentate de la Scrapper  m-am bucurat foarte tare dar, apoi, mi-am dat seama ca oricare dintre variantele propuse imi era draga si mi-ar fi placut sa o pun in practica.

    Am facut repede inventarul materialelor din dotare si m-am oprit asupra culorilor albastru deschis, galben auriu, crem, verde pastel, aceasta insemnand ca, lucrand, mintea mea avea sa ajunga pe meleagurile de poveste ale impunatorului monument Taj Mahal.

      Cautand informatii despre acesta am aflat ca „Taj Mahal este un monument în orașul AgraIndia. A fost construit de împăratul Shah Jahandrept mausoleum pentru soția sa, Mumtaz Mahal. Clădirea a fost construită între 1630 și1653. Împărăteasa a murit după nașterea celui de-al 14-lea copil, alături de soțul său, în timpul campaniei de zdrobire a rebeliunilor din Burhanpur.

    Moartea ei l-a afectat într-atât pe împărat încât părul i-a albit în numai câteva luni. Înainte de ultima suflare Mumtaz l-a rugat pe împărat patru lucruri: să-i construiască un mormânt, să se recăsătorească, sa-și iubească fiii și să-i viziteze mormântul la aniversare. Șahul a pierdut la decesul soției sale nu numai o consoartă, ci și un abil și inteligent sfetnic politic. Așa a jurat împăratul că va construi un edificiu funerar mareț și fără egal în lume.”

   Iata cum, ideea iubirii ce dainuieste peste veacuri sub forma nemuritoare a unui maret monument ne inspira inca , indemnandu-ne sa ne ascultam inima si sa traim pentru a ne inconjura de frumos si de dragoste.

    Cutiuta mea de bijuterii a fost initial o cutie simpla din carton. In momentul cand am achizitionat-o nu stiam deloc cum avea sa arate si in ce tehnica urma sa o decorez.

   Recentele achizitii din magazinul Oanei, CreaShop, s-au dovedit inca o data prieteni de nadejde. Marturisesc ca, initial, cand am vazut hartia speciala pentru scrap, nu prea aveam idee cum o voi folosi si ce aveam sa fac cu ajutorul ei. Dar cu timpul mi-am dat seama ca frumusetea culorilor si textura speciala o fac ideala pentru infinite alegeri si utilizari.

   Am realizat si doua felicitari scrap folosind aceasta hartie, felicitari ce au fost daruite doamnelor educatoare.

         Revenind la provocarea exotica,  am imbracat cutiuta mea in hartie albastra peste care am venit cu arabescuri decupate din alta coala de hartie. Jocul de culori m-a incantat nespus. Capacul l-am imbracat intr-o nuanta de maron spre auriu, cu puncte aurii, iar pe margini am venit cu acelasi joc de culori si arabescuri. Am aplicat cateva flori  textile( boboci de trandafir albi pe care i-am desfacut si i-am vopsit albastru) pe ale caror petale am aplicat boabe de roua formate din margele minuscule. Am aplicat margelute si pentru a puncta liniile arabescurilor si cateva paiete albastre venite din acelasi magazin Crea Shop  (adevarat magazin de creatie) .

    Cutiuta mea a fost gata si m-a incantat peste masura rezultatul final. Este una din lucrarile mele de care sunt foarte mandra.

     Va doresc ca iubirea si frumusetea sa va insoteasca in viata si sa nu uitati niciodata ca acestea sunt valori cu adevarat importante pe care sa le apreciem  zi de zi.

                     by vavaly

10 gânduri despre „Cutie de bijuterii – Taj Mahal

    1. multumita Agathei,am aflat ca astazi este ziua ta,draga Vavaly 🙂 asa ca:
      MULTI ANI TRAIASCA
      MULTI ANI TRAIASCAAAAAA
      CINE SA TRAIASCA/
      CINE SA TRAIASCA?
      LA MULTI ANI!!!!
      VALY SA TRAIASCA!
      VALY SA TRAIASCA!
      LA MULTI ANI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      1. wow, multumesc draga mea, parca iti si aud voocea alaturi de micutii tai cantand iar asta nu face decat sa ma bucure si sa ma inveseleasca. Multumesc ca esti alaturi de mine.

    1. Draga mea, sper sa gasesc intotdeauna inspiratie pentru a face ceva nou si irepetabil :). A inceput sa imi placa sa uimesc :).

  1. Cand am vazut prima data cutia, mi-a placut foarte tare, am privit-o si iar am privit-o! Lucrarea este deosebita, numai tu stii sa lucrezi asa. Felicitari, Vavaly si inspiratie la celelalte provocari. Cu drag, Monica

    1. Multumesc Monica pentru cuvintele tale frumoase si venite din suflet. Placerea de a lucra imi aduce multa bucurie iar asta este ceea ce vreau sa se transmit prin lucrarile mele.

  2. Vali cutia este minunata. Am admirat-o de la bun inceput si mi-a placut cum ti-a iesit:D!
    Imi place foarte mult articolul tau:D

Comentariile sunt închise