Big Shot Sizzix


Chiar ieri am pus in practica o dorinta; aceea de a reuni fetele la o sezatoare creativa si dorinta mi s-a implinit! Vavaly si Monica au facut tot posibilul sa ajunga la locul si ora stabilite de comun acord pentru a ne impartasi ultimele realizari ale fiecareia dintre noi, am avut si cateva lucruri de sarbatorit, ne-am desfatat privirile cu ultimele achizitii – materiale pentru creatii handmade, dar mai ales motivul reuniunii noastre a fost Dl. Big Shot Sizzix pe care Monica a avut bunatatea si disponibilitatea de a-l purta prin tot orasul pana la locul de desfasurare a sezatoarei noastre creative.

Mi-as dori foarte mult ca, in timp, sa reusesc sa adun la astfel de sezatori cat mai multe persoane creative din orasul nostru dunarean. In galeriile de arta sunt expuse creatii handmade realizate in tehnici diverse: tehnica decoupage-ului, quilling etc. semn ca in Braila se creaza. Este un vis pe care sper, in timp, cu rabdare, sa-l implinesc – aceea de a reuni o comunitate handmade braileana – o comunitate pe care o simt ca pulseaza, creaza, exista, dar nu ca o constelatie, ci mai degraba ca un camp de stele in care fiecare stea sclipeste pentru cei apropiati ei si pentru ea insasi. Reuniunile, targurile, expozitiile organizate in Braila sunt, majoritatea lor, realizate in scopuri comerciale sau caritabile, insa mi-ar placea sa existe si macar un moment/eveniment de  impartasire a bucuriei de a crea, de a discuta pe teme, tehnici, materiale, suporturi etc. Poate ca sezatorile creative vor exista in curand si in urbea noastra! E un vis, iar eu cred ca visele se pot implini! 🙂

Revenind la sezatoarea creativa alcatuita din trei fete cucuiete ne-am bucurat pe indelete de imaginea mesei incarcata de bunatati handmade si ne-am servit dupa bunul plac cu tot ce aveam la dispozitie (fiecare a adus ceea ce ni s-a parut mai important si necesar) insa vedeta celor trei ore a fost cu siguranta masinuta Big Shot Sizzix (puteti viziona tutoriale aici). Fetele – firi mai practice – au discutat in detaliu si au testat puterile fermecatoare ale dlui. Big Shot punandu-l la incercare: au embosat; au decupat, au realizat „materie prima” (a se citi frunze si flori) pentru creatii quilling. Pentru ca pe mine gustul cafelei negre ma inspira la orice ora nu m-am putut dezice de dorinta de a crea chiar atunci un card cu materialele la indemana. Iata si ce a iesit din mainile mele ajutata de bunul domn Big Shot:


Va promit si un later edit cu imagini din timpul sezatoarei creative (sunt gazduite de telefonul lui vavaly) asadar, un pic de rabdare va rog!

by Maria:)

13 gânduri despre „Big Shot Sizzix

  1. Dragele mele, cu regret va spun ca de aceasta data tehnologia m-a invins. Pozele pe care le aveam in telefon le-am pierdut, sters, nu stiu ce s -a intamplat. Telefonul este nou, iar eu, ca si cu orice lucru nou, pana nu il butonez la maxim (asta cand nu ma apuc si sa desfac sa vad cum merge ) nu ma las. Asa ca imi cer mii de scuze si promit inca o sueta creativa cu poze de care am mult mult mult mai multa grija.
    Despre Dl Big-shot ce sa mai zic, ca m-a cucerit pe deplin si toata noaptea am visat numai opere de arta realizate cu ajutorul lui :).
    Prin urmare, vom reveni in forta cu noi marturii ale posibilitatilor oferite de catre acest domn.

    1. Hahahaha! 🙂 Sabotezi?! 🙂 Imi esti datoare cu o inghetata! Vanilie sa fie, ok?! Mii de imbratisari si nu iti face griji – se poate intampla oricui! 🙂

  2. Sunt super incantata ca l-ati testat si va place! Imi place tare mult ce a iesit si sunt convinsa ca o sa mai mesteriti voi trei si alte minuni pe care de abia le astept. Multumim pentru reclama pozitiva! Va pup! 😀

    1. Cu mare drag! Pe mine chiar m-a cucerit aceasta unealta pentru creatii handmade! Cat despre ceea ce vom mai mesterii iti vom da de stire desigur! 🙂

  3. De abia astept pozele :D…

    PS: aparatul asta chiar mi-l doresc si eu de cand a aparut in magazin, pentru ca sa-i indrum pe copiii din ce in ce mai mult spre lucrul manual.

    1. Lavinia, subscriu si eu! A venit, l-am vazut, m-a cucerit! :))
      Posibilitatile de a crea cu el, impreuna cu cei mici sau individual, sunt infinite!!! Te imbratisez cu drag si sper ca dorinta ta sa se implineasca!

Comentariile sunt închise