Revista Meki junior – o revista pentru copii dar si pentru parinti


     Pentru ca am fost harnicuti si am participat in concursul de martisoare organizat de draga noastra Agatha, am fost rasplatiti cu minunata revista Meki. Multumim din suflet pentru un dar atat de frumos.

     Revista ne-a fost bun companion pe parcursul unui drum lung, cu masina, pe care l-am facut inainte de sarbatorile pascale. Am deschis-o cu emotie si curiozitate, nebanuind ca in paginile ei ne asteapta atat de multe surprize. Am avut placerea si bucuria sa descopar povesti scrise de prietena noastra, Claudia Groza si inima mi-a batut voioasa de parca as fi intalnit un bun prieten. E o minune sa descoperi prieteni printre paginile unei carti sau reviste. Alta data mi s-ar fi parut imposibil. Ii citeam lui Dante povestea si parca auzeam vocea frumoasa si calda a Claudiei rostind cuvintele scrise cu daruire si drag de copii.

     Am descoperit si  frumoase povesti sub forma benzilor desenate, o modalitate amuzanta si placuta de a prezenta o poveste scurta pentru copiii mici, o poveste cu invataminte si personaje simpatice.

     Ne-am delectat cu cateva activitati educative de logica si asociere pe care copiii le fac cu placere, invatand in joaca notiuni ce ii pregatesc pentru scoala: grupuri, multimi, asemanari, deosebiri.

   Ne-au placut in mod deosebit ghicitorile cu ajutorul carora copilul invata multe notiuni noi dar care ii dezvolta si gandirea logica.

    Dar revista vine si cu cate un articol pentru parinti, articole in care gasesti sfaturi utile vis-a-vis de comportamentele copilului tau, modul de abordare in anumite situatii. In revista pe care am primit-o noi am gasit un articol intitulat „Dragostea responsabila”.  Pentru mine a venit ca o confirmare a unor principii de educatie pe care si eu le-am aplicat fata de copilul meu.

    Redau cateva idei:

  „Daca  doresti ca un copil sa intreprinda ceea ce iti doresti, prezinta-i sarcina intr-o forma amuzanta”.

   „Sa nu realizezi nimic din ceea ce copilul tau poate sa savarseasca singur”.

” Iubiti-va responsabil copilul; dragostea responsabila nu ne va permite sa ne lasam manipulati de temerile/mofturile propriului copil”.

   Revista contine si cateva idei de lucru cu copilul, proiecte de felicitari sau lucru manual, ofera copilului oportunitatea de a decupa si crea o lucrare proprie de care sa fie foarte mandru.

    Revista Meki este un ajutor de nadejde in educatia prin joc a copiilor, putand alege in functie de varsta copilului ce activitate i se potriveste, fiecare articol avand insemnate recomandarile de varsta si domeniul in care se incadreaza acea poveste sau activitate.

    Puteti gasi si versiunea online a revistei dar, eu recomand cu caldura achizitionarea sub forma de abonament, dragostea pentru carte si cuvantul tiparit cultivandu-se inca de la cea mai frageda varsta.

     Lectura placuta va ureaza vavaly si Dante!

Un gând despre „Revista Meki junior – o revista pentru copii dar si pentru parinti

  1. Si noua ne place tare mult. Noi am citit-o inca de la primul numar, ca doar la noi, la Cluj, apare. Sunt foarte frumoase si educative amandoua, atat varianta pentru gradinita, cat si cea pentru clasele primare.

Comentariile sunt închise