Perlute de vacanta


Recuperam din activitatile pentru gradinita – din zilele in care Matei a lipsit fiind racit – si parcurgem cateva fise de lucru.

Fisa nr. 1. Incercuieste personajul negativ (rau) din povestea Ursul pacalit de vulpe.

Eu: Matei, incercuieste parsonajul negativ -adica rau – din poveste.

Matei: De ce?

Eu: … 🙂

Fisa nr. 2. Deseneaza atatea buline cate personaje sunt in povestea Scufita rosie.

Matei desenand buline denumeste personajele. La un moment dat se opreste.

Eu: Matei ai uitat de lup!

Matei: Pe lup il incercuim!

Fisa nr. 3. Uneste cu o linie animalul si mancarea sa:

Matei deseaza linii unind vaca cu iarba, purcelul cu porumbul; ajungand la pisica si soarece adauga: „Nu, ca pe soricel il doare!”

Eu: Atunci uneste vulpea cu gasca!

Matei: Nuuuuuuuu!! Ca si pe ea o doare!!!

Va continua

Cu drag, Maria

10 gânduri despre „Perlute de vacanta

  1. Copiii au intotdeauna o explicatie logica pentru gesturile si refuzurile lor. Atat cat este posibil eu cred , ca si tine de altfel, ca este bine sa le respectam refuzurile argumentate atat de frumos :). Au tot timpul sa invete sa respecte reguli si legi .

    1. Draga mea, sunt convinsa ca si d-na educatoare il va adora pe Matei pentru asa cum este el acum! Nu ai cum sa ramai altfel decat uimit si smerit in fata puritatii si neprihanirii din inima unui copil. Va imbratisam! 🙂

    1. Loredana, eu sunt zi de zi uimita cat de mult poate intelege Matei despre ceea ce simt ceilalti in anumite imprejurari! Te imbratisez! ❤

Comentariile sunt închise