Cos de Paste – un craft usor pentru copii

Verba docent, exempla trahunt

Aprilie e o luna buna pentru crafturile pe tema sarbatorilor pascale si poate mai mult ca in orice alta luna a anului cosuletele cu surprize pascale sunt la mare cautare. Am cautat pe internet o varianta – din marea oaza de inspiratie privind „Easter baskets ideas” – de craft usor pentru copii.

Am adaugat retetei de aici o nota personala, lucrad cu materiale reciclabile: un ambalaj cu interiorul argintiu – de la un fost desert savuros, ambalaj de flori, hartie color (frez si verde) – ramasite de la felicitarile de Paste, perforator deco, capsator, lipici si un ac de quilling. Am masurat, decupat, perforat, capsat, rulat hartie si lipit pana a rezultat in cos de Paste de marimea aproximativa a unui cd.

O remarca am totusi de facut: e greu sa fii original cand roata a fost deja inventata🙂, dar putem incerca de fiecare data sa ne intrecem pe noi insine, sa ne straduim sa aducem o nota de originalitate, sa ridicam stacheta proprie oriunde ne-am prezenta: familiei sau prietenilor.

Ceea ce incerc eu sa-i inspir lui Matei este faptul ca orice idee TREBUIE personalizata, trebuie (iar eu sunt destul de rezervata in a folosi acest imperativ!) trecuta prin filtrele gandirii, a inimii si a sufletului. Astfel o simpla idee a ceea ce a fost facut deja poate deveni – cu atentie, migala, daruire – un bun drag noua, dar care cu siguranta va purta amprenta noastra sufleteasca. Poate ca sunt cuvinte mari pentru un copil de varsta lui Matei, dar cred ca „vorbele te invata, exemplele te calauzesc”.

Imi doresc ca Matei sa invete de pe acum  – mai ales ca la varsta lui invata si prin imitatie, ca nu este sufiecien sa vezi, sa preiei, sa copiezi, sa redai asemenea. Nu! Suntem unici, suntem diferiti, suntem atat de daruiti de bunul Dumnezeu cu toate frumusetile vietii si naturii din jurul nostru si mai presus innobilati de El cu cel mai divin dar posibil – liberul arbitru – incat poti spune: „Vreau sa fiu diferit, vreau sa fiu altfel, vreau sa fiu mai bun, vreau sa fiu original!”

Va doresc si voua ganduri bune, inspiratie si placere de a lucra, dar mai ales va indemn sa va intreceti pe voi insiva – nu va fiti suficienti! daruiti muncii voastre timpul necesar ca acesta sa se prezinte lumii asa cum se cade: a voastra!

Va imbratisez cu drag, Maria

P.S.  Inscriem  confectia noastra Cosul de Paste  in provocarea creativa de luna acesta  a fetelor de la Provocarile verzi asigurandu-le ca ne-am dat silinta sa cream tot ce am putut mai bun intr-o zi de aprilie respectand recomandarile celor 3R:  sa reciclam, sa reducem, sa refolosim lucruri. Urati-ne succes!🙂

Această prezentare necesită JavaScript.

9 thoughts on “Cos de Paste – un craft usor pentru copii

  1. Ce frumosss… si cat de mic si delicat este… cred ca arata ca o mica bijuterie…exact asa cum trebuie sa fie ceva lucrat cu si pentru un copil. Alaturarea de acel cd ii da o nota de originalitate in plus in prezentare.
    Cat despre a-i invata si a ne invata pe noi sa ne depasim pe noi insine… nici numai e nevoie sa spun parerea mea, cred ca am spus-o destul de raspicat in interviul pe care l-am acordat luna aceasta pentru Scrapper in Romania. Dar stii ce descopar cu tristete in jurul meu , chiar la oameni cu mult mai tineri decat noi? Faptul ca imaginatia si crativitatea sunt atat de putin incurajate si dorite incat prea multi aleg calea usoara …. dar despre asta probabil voi scrie curand…

    • Eu abia astept sa te citesc; cred eu ca ideea a stat destul la dospit, nu-i asa?! Multumim pentru aprecieri! Cat depre creativitate si originalitate/imaginatie cred ca tocmai am facut-o nu?! Am dovedit ca desi nu poti fii mereu original, poti uneori sa acorzi creatiei o nota de creativitate! Sau sa fie invers?🙂

  2. Sunteti o echipa minunata:D!
    Apreciez tot ceai scris si rezultatul muncii voastre este minunat!
    bafta:)

    • Multumim si Multumesc Rux! Daca nu as scrie ceea ce simt, nu as fi eu insami! Nu pot altfel! Poate ca blogul e cel mai bun lucru pentru a pastra crezurile noastre vii! Uneori ne regasim in creatii si cuvinte asezate aici!

  3. Nu cred ca aveti nevoie de incurajari suplimentare, talentatilor!
    Imi place atat de mult de tine, Maria, cat de frumos vorbesti despre ceea ce iti doresti pentru fiul tau. Ma regasesc total uneori, in ceea ce spui atat tu cat si colega ta de suflet si de blog.
    Bafta!

    • Multumesc Loredana! Ce frumos ai descris ceea ce ne alatura pe amandoua, ca mame, in calatoriile noastre – fericite, incantate si atat de pline de doleante si sperante – impreuna cu micutii nostrii! Te imbratisez cu drag si iti doresc o primavara frumoasa!

Comentariile sunt închise.