Tablou de Pasti din carton ondulat


    Pentru realizarea acestui tablou de Sfintele Pasti – un tablou decor pentru casa pregatita in asteptarea Sarbatorii Pastilor – sunt necesare urmatoarele materiale: carton color verde format A4, carton ondulat color: roz, albastru, maro, fluturi si frunze obtinute prin perforarea cu perforatorul deco, fasii de hartie color rosie, adeviz (aracet scolar sau lipici).
    Cum am procedat: Am decupat mai intai liber un iepuras, cosul si ouale din carton ondulat. Am perfrat fluturi si frunze. am lipit apoi toate aceste elemente utilizand colajul ca tehnica de lucru pentru a realiza un ansamblu vsel, de Pasti – iepuras si cosulet cu oua.
    Frunzele le-am lipit astfel incat sa duca cu gandul la iarba primavaratica, iar futurii astfel incat sa pară fluturi in zbor. Am adaugat din fasii de hartie colorata toarta pentru cosul cu oua si cate o fundita pentru iepuras si cosuletul de Pasti. Pregatite toate, plini de bucurie asteptam cu incantare Sarbatoarea Pastilor!
Cu drag,
Maria
3 gânduri despre „Tablou de Pasti din carton ondulat

  1. Mie mi-a placut in mod deosebit ce a iesit din cartonul onudulat. Numai tu poti face, dintr-un banal carton, o asa minunatie cu fundite si culori frumos asociate si minunat alese. De cand am vazut lucrarea am vrut sa ti impartasesc admiratia, dar, cum mereu sunt cu zeci de ganduri in minte, uitai. Mereu astept cu interes surprizele si ideile noi ce iti vin.

  2. Gianina, am gasit in Carrefour cu 4 lei setul de 6 sau 8 coli un format mai mari de A4 si cum din el lucram elemente mai mici e indestulator. Setul contine cartoane de culori diferite, foarte frumoase. Imbratisari! 🙂

Comentariile sunt închise