Premiul CreaShop Hobby and Crafts

In urma cu ceva timp Matei a castigat un premiu in valoare de 100 de lei in urma participarii la Concursul organizat de CreaShop HobbyandCrafts cu tema concursului “Veselie de Primavara”. Ca urmare a acestei premieri am fost invitati sa ne alegem produse din vitrina virtuala a magazinului. Cata bucurie, dar si ce greu mi-a fost sa aleg dintre atat de multe bunatati numai bune de transpus vise in creatii handmade copilaroase! Imi este greu sa ma descriu intr-un fel sau altul, dar stiu ca atunci cand este de luat o hotarare… sa zicem ca nu ma decid pana nu cunost toate amanuntele si nu stiu bine toate posibilitatile pe care mi le deschide acea decizie (asta pe langa toate alternativele luate deja  in calcul). Da, sunt un pic, cred, pedanta. Stiu, daca Vavaly ar fi langa mine m-ar inghionti sa scriu ca la mine totul trebuie sa fie la milimetru! Dar Vavaly nu este langa mine acum!🙂

Ca sa revin asupra dicutiei pe care tocmai am deschis-o tin intai de toate – asta mai inainte sa va povestesc despre produsele pa care le-am comandat (in numele lui Matei, desigur) – sa ii multumesc Oanei Nicolau pentru rabdarea, disponibilitatea si atentia pe care le-a acordat mie si alegerii produselor dorite de mine, o atentie si grija pe care sunt convinsa ca o acorda tuturor, firesc. Nu am nici o indoiala ca Oana – detinatoarea si coordonatoarea magazinului CreaShop HobbyandCrafts este Oana care mi-a devenit prietena inainte cu mult ca eu sa-i devin clienta a magazinului – un om minunat, corect, atent la detalii,  un om caruia nu-i plac deloc ambiguitatile si care iti descopera – intr-un mod firesc altruist – toate cunostiintele sale atunci cand i se cer lamuriri! Da, Oana a avut rabdare foarte multa cu mine; mai intai pentru ca mi-am comandat produse neexistente in stoc, dar pe care – i-am explicat asta in particular – mi le doream foarte mult si pentru care eram dispusa ca astept; convenabil foarte pentru mine, nu foarte convenabil pentru un magazin virtual de crafting. Mai apoi, pe masura ce am cerut detalii despre produse si aflam lucruri minunate despre toate (si credeti-ma ca nu am simtit nici macar un minut ca as fi creat vreun inconvenieint de orice natura cu atatea detalii cerute despre materiale/produse  si tehnicile la care se preteaza respectivele produse) incat m-am razgandit de vreo doua ori! Nu spun mai mult, dar daca Oana mi-a facut mie față, atunci poate satisface pretentiile celui mai pedant posibil client! Nu va incurajez sa fiti ca mine, ci doar sa intelegeti ca inima si creierul CreaShop HobbyandCrafts este toata numai inima si minte cand vine vorba de satisfacerea dorintelor clientelei sale! Asadar, Multumesc Oana Nicolau, multumesc CreaShop HobbyandCrafts pentru rabdare si bunavointa, pentru atentie si dedicare, dar mai ales va multumesc ca produsele voastre sunt asa cum le descrieti – fara repros!

Produsele pe care le-am comandat sunt descrise/ etichetate, asa cum sunt normele unui magazin de crafting, dar imi place foarte mult ca CreaShop HobbyandCrafts a ales in cadrul magazinului sa isi  prezinte produsele si dupa tehnica folosita (in meniul din susul paginii principale), dar si dupa denumirea categoriilor in care se incadreaza creatia realizata cu produsele expuse: , textile, forme modelaj,sabloane, stampile etc. (in meniul din stanga paginii principale).

Ceea ce pot spune insa despre materiale este ca intrec cu mult imaginea expusa in magazin si ca etichetarea nu poate descrie cu fidelitate calitatea foarte buna a materialelor din care sunt confectionate (de exemplu sabloanele sunt dintr-un cauciuc foarte maleabil si rezistent; stampilele sunt dintr-un silicon foarte bun, iar modelul ales de bine are si bloc de depozitare inclus; tusierele au culori absolut delicoase!!!), dar mai ales nu poate descrie bucuria, inspiratia si avantul pe care le-am simtit atunci cand am atins, studiat, incercat fiecare produs in parte! Sunt incantata peste masura si cred ca abia acum realizez cat de mare este bucuria pe care Matei, indirect, mi-a daruit-o castigand premiul CreaShop HobbyandCrafts!

Deocamdata ma opresc aici cu prezentarea produselor care le-am primit in dar, cu ocazia concursului primavaratic, pentru ca simt ca fara sa va arat ceea ce am creat cu ajutorul produselor CreaShop HobbyandCrafts as crea o mare nedreptate bunatatilor din magazinul de crafting creashop! Asadar, inchei cu o promisiune; aceea de a reveni pentru a va incanta  cu creatiile noastre comune, ale cuplului mama-copil Maria si Matei!

Multumim CreaShop HobbyandCrafts!

Cu drag,

Matei si Maria

2 thoughts on “Premiul CreaShop Hobby and Crafts

  1. Hihi! Aceste cuvinte draga Oana, nu sunt pentru reclama, sunt de multumire pentru ca ne-ai dovedit din nou ca TOATE produsele tale sunt de calitate! Pentru reclama vom veni cu creatiile noastre realizate cu produsele tale🙂 ; abia atunci putem spune ca promovam calitatea!
    Uf! ce ma bucur ca nu am fost eu cea mai dificila!🙂
    Mii de imbratisari!

  2. Aoleu….ce-mi faci tu mie Maria! CATA RECLAMA!!!!! Iti multumesc din inima draga mea pentru toate cuvintele minunate spuse….din toata inima, dar iti repet si aici cee ace ti-am mai spus…atentia fata de fiecare client in parte (indiferent ca-l cunosc sau nu) nu mi se pare ceva iesit din comun ci o stare de normalitate…asa as vrea sa se poarte si cu mine alte magazine online de unde cumpar. dincolo de ecranul calculatorului sunt oameni (si de o parte si de cealalta) si nu va dmotivul pentru care daca suntem dincolo de ecran trebuie sa devenim niste robotei. In afara de acest lucru, respectul fata de client iti aduce respect inapoi (in 9 cazuri din 10 :D). Cat despre produse….intotdeauna am spus ca o afacere nu se construieste pe bani ci pe clienti multumiti, nu se construieste pe cantitati vandute ci pe clienti fideli care revin. Iti multumesc inca o data pentru aprecieri si ma bucur enorm ca va plac produsele.De abia astept sa vad ce minunatii creati.
    PS: Daca te linisteste cu ceva sa stii ca nu ai fost cel mai nehotarat client al meu…am avut altii mult mai nehotariti😀
    Va imbratisez cu mult drag si va multumesc din inima

Comentariile sunt închise.