Oua decorate quilling


     Inca de cand am descoperit frumoasa tehnica a rularii hartiei, numita quilling, am admirat cu deosebit entuziasm ouale decorate cu ajutorul acestei tehnici. Mi-am propus ca, atunci cand va veni momentul acestor decoratiuni, sa trec si eu la realizarea lor. Dar… de la gand pana la fapta e cale lunga. Nu tot ceea ce vedem facut cu usurinta de catre profesionisti este si usor de realizat. Inarmata cu multa, multa rabdare am incercat sa realizez un mic ousor format din cerculete lipite intre ele. Curand mi-am dat seama ca modelul ales de catre mine ( un ousor din lemn) este prea mic si nu imi oferea suportul ce trebuia sa ma ajute pentru a crea o decoratiune reusita.

     M-am gandit din ce as putea confectiona suportul pe care sa lucrez  (mie cand imi vine inspiratia trebuie sa trec la fapta, numai era timp sa astept sa comand oua din polistiren sau din alte materiale ce mi-ar fi usurat poate, munca). Cele din plastic ieseau din discutie. Asa ca, dupa ce am dat un search in propria memorie mi-a venit ideea salvatoare.

    Cum am procedat? Ei bine, pe o bucata de material textil am infasurat, sub forma unui ghem oval, fire de mohair. Am obtinut un frumos ghem in forma de ou. Dar, pentru ca nu puteam aplica hartia rulata pe acest suport instabil, am recurs la fisii de hartie alba pe care le-am infasurat in jurul ghemului. Ousoarele obtinute au stabilitate dar si maleabilitate, exact ceea ce imi trebuia.

    Alegerea modelului cu care am decorat a fost iarasi o provocare , modelul s-a format in timpul lucrului, am dorit o idee de continuitate, de spirala, nu doar o simpla imbinare de culori.

    Recunosc  cu sinceritate ca nu a fost usor dar sunt bucuroasa ca am dus la bun sfarsit aceasta mica lucrare. I-am creat si un suport pe masura. Cred ca culorile puternice pe care le-am ales au venit catre mine tocmai din dorinta de a-mi da curaj sa continui, dar le-am imblanzit cu cateva linii galbene.

    Un alt ou in miniatura pe care l-am lucrat cu bucurie este format din fasii de hartie alba, prinse intre ele in forma de raze la mijloc iar apoi unite in varf pentru a da forma specifica. Am decorat quilling aceasta miniatura , i-am aplicat o floricica in varf si una in interior. Am sprijinit acest ousor pe un suport alb care imi place foarte mult si care imi da noi idei de lucru la o scara mai mare.

Această prezentare necesită JavaScript.

Astept cu nerabdare parerile voastre cu privire la aceste proiecte ale mele.

                                    by vavaly

20 de gânduri despre „Oua decorate quilling

  1. minunate
    dar gasesti sa le vinzi???
    fac si eu asa ceva, sunt indrgostita de aceste decoratiuni!!
    succes!!

    1. Multumesc Elena pentru aprecieri. Eu nu am lucrat pana acum pentru a vinde aceste oua, le-am facut pentru mine , sa incerc . Oricum de cele mai multe ori lucrarile mele ajung sa fie daruite, asa ca …

    1. Multumesc de apreciere draga mea.
      Cu suportul e ca si cu ouale: mi-a traznit dintr-o data ca eu pot face un suport mai simplu decat ce vedeam pe net: un cerc pe care am lipit hartie rulata , picioruse tot din cate doua rotocoale de hartie rulata. Simplu si practic, nu?

  2. Excelenta ideea de ou din ata si la fel de excelent suportul de sustinere a oului decorat. Imi place mult. Si cel ca focul, dar si cel alb, un model inedit, original. Bravo, Valy!

    1. Acum ca imi spui tu, Amy, chiar ca o flacara il vad. Clar exprima focul cu care l-am lucrat :). Ma bucur ca iti plac si le apreciezi asa de frumos. Aveam emotii sincere, vazand atatea alte minunatii realizate in aceasta tehnica.

      1. Oricat as incerca, nu as reusi sa pun verde acolo unde eu simt ca trebuie rosu (ca un taur ce sunt). Daca nu imi folosesc neuronii in ceea ce fac nu ma apuc de lucru si tu stii bine asta , doar asa procedezi si tu :).

    1. Multumesc Loredana. Da se pare ca natura m-a inzestrat cu aceste calitati pentru care ii multumesc in fiecare zi 🙂

    1. Draga mea, chiar artista nu ma cred, dar atunci cand lucrezi cu inima mintea nu are incotro si trebuie sa asculte. Ma bucur ca iti place ce a iesit.

    2. cata munca de migala si rabdare.:)

      Pitici, multumesc.:)

      Vavaly, te-am invitat in colectia mea saptamana trecuta. am trimis mail, nu ai primit?

      1. Multumesc draga mea, am primit email dar mereu ma luam cu altceva si n am reusit. Vin acum si in galeria voastra de primavara, ca de maine evadez din lumea virtuala in natura , pauza o sapatamana 🙂

  3. Draga mea sunt superbe! Cum noi obisnuim sa lucram in secret una de alta pentru a pastra frumusetea surprizei si pentru ca misterul si asteptarea lucrarii ne entuziasmeaza deopotriva, nu pot decat sa iti marturisesc ca sunt frumoaseeeeeee!!! 🙂 imi plac! imi plac! imi plac! 🙂
    Stii ce ma bucura cel mai mult? Ca idiferent de ceea ce se creaza in jurul tau reusesti de fiecare data sa aduci o nota personala, o amprenta sufleteasca care se vede si de la distanta, in imagini! Te aplaud si te felicit cu mare drag! 🙂

    1. Wow Maria, cuvintele tale chiar m-au emotionat. Si de aceasta data simt ca surpriza a fost pe masura asteptarii si curiozitatii si ma bucur ca te-am incantat si surprins placut .
      Sper sa reusim de fiecare data sa aducem ceva nou in ceea ce facem, sa exprimam cu adevarat ceea ce simtim prin culoare, forma, materiale si sa cream cu adevarat lucrari handmade unicate. Asta mi se pare cu adevarat provocator de fiecare data, asa cum stiu ca se intampla si la tine.

      1. Draga mea, daca ador ceva la tine este ca mereu alegi calea cea mai luga si mai grea, niciodata nu preferi scurtaturile! 🙂 Sunt tare mandra de tine; ghem de mohair, imbracat in fasii de hartie?! Pe masura ce citeam, ma si gandeam ca ti-a dat prin minte ca dupa ce realizezi creatiile sa te apuci sa desiri ghemul pentru a goli ousorul quilling… :)) Bravo!

Comentariile sunt închise