Provocari verzi – no.2 – Gentuta din blug pentru sticla de apa


 

 

   Provocarile verzi au inceput sa imi placa din ce in ce mai mult, gasesc in ele noi mijloace de exprimare dar si o cale de a realiza mici obiecte practice din materiale neconventionale.
    Provocarea acestei luni a fost una generoasa si care mi-a facut placere in mod deosebit. Cine nu s-a jucat vreodata cu materialele de la blugii ramasi mici sau cine nu a visat vreodata la o gentuta din material de blug? Inimioasele fete ne-au propus sa ne satisfacem aceasta bucurie.
   Alegerea mea a fost una, poate, mai neobisnuita, dar practica. Am ales sa realizez o gentuta pentru pastrat sticla de apa, necesara in zilele calduroase de vara. O gentuta shic, pentru baiatul meu, numai buna de pus in cosul de la bicicleta sau purtat pe umar, vesela si usoara, care sa pastreze apa departe de razele puternice ale soarelui.
    Cum am procedat?
   Am creat un cilindru din carton caruia i-am atasat un disc din carton ca si fundul dentutei am imbracat totul in material de blug. In interior am lipit un material termoizolant subtire, astfel incat sa se mentina temperatura constanta, pe cat posibil. i-am pus un capacel, folosindu-ma de buzunarul cu clapeta si scai, deja existent pe blug.
      I-am adaugat o curelusa din piele impletita, taiat in fasii subtirele, pentru a putea fi purtata si pe umar.
   Am accesorizat-o cu o insigna reprezentand figurina atat de indragita „smile face” si cateva inimioare suprapuse din piele. Un pic de stralucire data de cateva paiete completeaza accesoriile vesele ale gentutei. Suntem gata de drumetii cu bicicleta. Primavara, bine ai venit!
              by vavaly
4 gânduri despre „Provocari verzi – no.2 – Gentuta din blug pentru sticla de apa

  1. Suuuper!!! Si foarte util intr-adevar! Imi place foarte mult cum ti-a iesit si sunt sigura ca va va prinde bine in drumetii:D!
    Multumim ca ni te-ai alaturat la provocarea „blugoasa” si iti doresc bafta la tragerea la sorti:D!

Comentariile sunt închise