Primavara


„Femeile sunt de doua categorii – spunea Rabindranath Tagore: unele sunt mai ales mame, altele iubite. Daca le compari cu anotimpurile, femeia mama este ca anotimpul ploilor; iti da hrana, te potoleste, iti inlatura lipsurile, te multumeste prin sacrificiile sale proprii. iar femeia iubita este ca primavara, misterul ei e de nedestainuit, farmecele ei sunt dulci si nelinistea ei iti trezeste valuri in sange.”

Am framantat in mintea mea cuvintele acestea multa vreme fara sa pot deslusi in mine o femeie duala – mama si iubita, dar mai ales fara sa pot simti cum sa desparti inima unei femei in doua, in sapte, in noua… Iubirea e una, vulcanica, patimasa, nerostita si doar mama din fiinta femeie poate domoli iubirea patimasa lansand-o sa curga spre prunc ca o blanda si calda mangaiere ori alteori asa navalnica si fara de tagada sa se arunce in bratele consortului iubit pentru a se odihni sub mangaieri blajine. Nu, femeia nu  e doar iubita si mama, femeia e o Primavara dansand sub picuri de ploaie, cu ochii stralucind a soare, cu parul despletit sa mangaie norii. Da, mama-iubită e o primavara senina, tumultoasa ce izbucneste in floare razand lumii intregi cu pruncu-i in brate, incalzind cu palma sa alba obrazul ars de soare al iubitului ei. Femeia e o primavara in floare ce-si impleteste destinul, iubirea si viata cu zeci de ite ros-albe purtatoare de zambet, blandete si grija!

Femeia-mama-iubita este inima din seva unui copac primavaratec cu ramurile adormind cuiburi cu triluri de pasari, hranind omizi ce se prefac in fluturi si alinind cu umbra-i pasii istoviti de viata a unui drumet ratacit!

Primava frumoasa tuturor!

Cu drag,

Maria

P.S. Tabloul meu quilling „Primavara” participa, alaturi de alte creatii minunate, la Provocarea nr.24 – Martie-Martisor-Luna iubirii de la Scrapper in Romania.

6 gânduri despre „Primavara

  1. Nu stiu cum de ai avut ideea sa combini atat de special hartia pentru scrapbooking cu quillingul. ai reusit un tablou de exceptie, plin de delicatete, dar totodata impunator. Este deosebit, la fel ca si gandurile tale, la fel ca si tine.

  2. Mai incerc o data sa scriu comentariu; nu stiu de ce nu mi l-a luat, sper sa redau ce am scris si prima data ;).
    Maria, la cat de frumos ai scris, imi vine in minte un proverb ce mi-a placut mult („l-am primit in dar de 8 martie, spus de sot ;)) se pare ca e evereiesc „Dumnezeu nu poate fi pretutindeni, asa ca a creat mamele”. Cat despre puterea femeii iti las un link catre un articol ce l-am citit si mi-a ramas in minte pentru meditatie – http://www.artadeatrai.ro/arhiva/23/femeia.23.php; din cand in cand ma mai gandesc la cate o fraza de acolo si ii dau dreptate celei/celui ce a scris.
    Mult succes pe Scrapper! Tabloul e interesant ….. parca plin de mister …..

    O si frumoasa iti doresc si un weekend minunat!

Comentariile sunt închise