10. Martisor „cap de fetita”


„Buna ziua.
Eu sunt Thea si as dori sa particip la concursul dumneavoastra, pe care il consider foarte frumos.
Am creat si eu un martisor si sper sa va placa. El se numeste „Cap de fetita”.
Sa va povestesc despre el: este facut din aluat. Capul este o biluta, iar pentru par am folosit presa de usturoi ca sa iasa niste firisoare mici pe care le-am lipit apoi de cap. L-am copt la cuptor (tati a fost prin preajma), apoi l-am pictat cu acuarele. Pana s-a uscat am facut un suport-cosulet din hartie alba si am desenat un model cu rosu. Am pus si un fir de martisor .
Voi participa cu acest martisor la sectiunea „Copii” sau unde considerati dumneavoastra ca merge martisorul meu.
Va multumesc, Thea.”

  Draga Thea, esti o fetita foarte talentata si ai lucrat un martisor deosebit de frumos. Iti dorim succes in concurs dar si multa inspiratie in tot ceea ce faci.

3 gânduri despre „10. Martisor „cap de fetita”

  1. Nu numai ca ai realizat un martisor deosebit, dar ce frumos ai povestit despre el!!
    Bafta Thea:)!!

Comentariile sunt închise