12. Felicitare pentru doamna profesoara de pian


„Buna ziua,
Ma numesc Ioana-Dana Oniciuc , sunt din Suceava si doresc sa ma inscriu in concursul dumneavoastra cu o felicitare pe care am facut-o pentru doamna profesoara de pian a baietilor mei.
M-a inspirat atat d-na profesoara cu felul ei de-a fi dar si copiii care iubesc orele petrecute impreuna, deslusind  tainele acestui minunat instrument.
Pentru a realiza aceasta felicitare am folosit urmatoarele materiale:
     – hartie cartonata grofata verde si negru
     – doua crengute cu frunze de trandafir (uscate)
     – o nota muzicala ornamentala
     – banda dublu adeziva
     – glitter argintiu
     – ata martisor.
Este usor si placut de realizat .
Astept si alte provocari din partea dumneavoastra cu teme cat mai incitante.
O zi frumoasa si o primavara colorata!
Cu prietenie,   Ioana-Dana.”
Multumim draga Dana, lucrarea ta este foarte potrivita temei concursului si ne place foarte mult.
Iti dorim succes si o primavara minunata!
2 gânduri despre „12. Felicitare pentru doamna profesoara de pian

  1. Multumesc de aprecieri.Incerc sa fac lucruri care imi ofera o stare de bine si-mi fac placere.Daca mai bucura si alte priviri ,e super!

  2. Grozava idee!! 🙂 Imi place foarte mult cum ai aranjat elementele si sunt sigura ca destinatara felicitarii a apreciat acest dar frumos:)
    Bafta la concurs:)

Comentariile sunt închise