7. Martisor quilling – gargarita


„Buna ziua,

Numele meu este Tudor Matei Andrei si am 6 ani. Pentru 1 Martie am pregatit 12 gargarite pentru colegele mele de gradinita. Ajutor am avut de la mama si sustinere de la sora mea, Magda.
Materiale folosite: ac quilling, fasii de hartie rosie, alba si neagra de 5 mm, sablon, lipici si indemanare, :).
Ieri, m-am trezit devreme…sa ajung la gradi, sa ofer in dar lucrul facut de mine.
Va doresc o zi buna si sopr la mestesugit lucruri frumoase.”

Tudor Andrei, Braila

Mult succes Andrei!

7 gânduri despre „7. Martisor quilling – gargarita

  1. Mama e pasionata de quilling, copilul e curios…si indemanatic as adauga…asa ca impreuna am reusit sa facem gargarite fericite, bucuroase, primavaratice. Va multumim.Cu drag, Tudor si mami.

  2. Draga Tudor Matei Andrei, ma bucur sa vad ca lucrezi in continuare quilling. Sa inteleg ca te-a prins bine tehnica asta? Minunate martisoare. Cred ca fetele au fost tare incantate sa primeasca de la un baiat dragut martisoare asa frumoase.
    Succes!

  3. Superba gargarita… 🙂 Bravo…felicitari… 🙂 Am si eu o poveste despre o gargarita. Iubesc gargaritele… „ce zboara in poienite”…
    🙂

    SUCCES!

  4. Vai ce gargarite minunate Tudor!! 🙂 Sunt superbe – sigur au fost foarte apreciate!!\
    bafta la concurs:D!!

Comentariile sunt închise