8. Martisor gargarita – crafting


Buna ziua,
    Ma numesc Ioana-Dana Oniciuc si, impreuna cu baietelul meu de 6 anisori, Luca am avut timp dar si inspiratia necesara si am creat  un martisor care sa intampine primavara asta ce nu prea doreste sa vina.
      La confectionarea lui am folosit urmatoarele materiale:
    – hartie cartonata rosie si neagra
    – hartie alba, albastra si verde
    – o folie de plastic transparenta
    – ochisori
    – un bulon de bumbac  roz pt nasuc
    – sclipici argintiu
    – ata martisor
    -banda adeziva pe ambele parti.
    Am decupat elementele componente ale gargaritei,dupa care am facut fereastra prin care se va vedea ghiocelul(la noi nici nu au aparut ghioceii!). Dupa aceea am asamblat totul iar rezultatul ne-a bucurat.
    Speram sa impartasiti aceeasi bucurie si voi, asa cum ne dorim ca acesta primavara sa sporeasca ideile si creativitatea tuturor celor ce indragesc acest mod de asi petrece timpul liber.
    Copilul meu adora munca facuta in pereche iar lucrusoarele iesite din mana lui sunt cele mai dragalase.
Va dorim o zi frumoasa!

     Luca  si mama Dana
8 gânduri despre „8. Martisor gargarita – crafting

    1. va multumesc pentru aprecieri.Ma bucur grozav ca va plac lucrurile facute impreuna cu puiul meu.

    1. Multumesc pentru vorbele bune spuse la adresa noastra!Sper sa fie o sursa de inspiratie micuta noastra gargarita.

Comentariile sunt închise