6.Martisor floricica


Matei Alesia Irene din Braila, 1 an si patru luni:

„Materiale folosite – carton diferite culori, floricele, perforator cu model, paiete, sclipici cu lipici, coli colorate pt floricele, floricele din plastic spuma
Am realizat acest martisor folosind un carton galben taiata cu ajutorul unei foarfece cu model pe care am lipit o inimioara si o floricica din plastic spuma
Ultima floricica este facuta cu ajutorul unui perforator cu model iar in mijloc am lipit paiete de diferite culori cu lipici transparent
Pe margine am folosit sclipici cu lipici auriu.”

Draga Alesia felicitari, esti cea mai micuta concurenta din concurs, cel putin pana acum. Ai realizat impreuna cu mamica un martisor frumos si delicat. Felicitarii si mamei pentru rabdare. Succes!

7 gânduri despre „6.Martisor floricica

  1. Eu vreau s-o felicit pe Michelle pentru dorinta de a o implica pe Alesia in proiecte alaturi de ea, de a-i cultiva gustul pentru lucrarile facute de mana. Felicitari si tie , micuta Alesia, pentru manuta de ajutor pe care ai dat-o la realizarea acestui martisor.

    1. multumim, incercam sa petrecem cat mai frumos timpul impreuna, dand la o parte tv deoarece timpul copilariei este unic

  2. Martisorul tau e minunat! Felicitari micuta pastratoare a traditie martisoarelor romanesti! Iti urez mult succes si va imbratisez cu drag pe amanoua! Sunteti un cuplu mama-copil adorabil! 🙂

Comentariile sunt închise