4. Felicitare-martisor pop-up


        Doua fete cucuiete, foarte harnicute si cu un bogat palmares in ceea ce priveste lucrul manual, au venit si in concursul nostru sa ne incante privirea cu o frumoasa felicitare.
Redau mai jos cuvintele ce au insotit pozele:
      „Imi place ideea de a darui celor dragi lucruri facute chiar de noi iar anul acesta am putut sa o facem dat fiind faptul ca Elena a crescut si se implica in realizarea acestora. Astfel am facut martisoare pe care le-a dat colegelor la gradi, prietenelor, nasei si bunicilor. Acum ne pregatim de 8 Martie si am zis sa punctam si acest eveniment prin niste felicitari handmade. Nu avem pretentia ca inventam ceva, insa ne bucura atunci cand reusim sa facem ceva frumos chiar daca ne inspiram din ceea ce am mai vazut pe altii mai talentatie decat noi.
       Va prezentam o felicitare cu un buchet de flori 3D. Mi-a placut tare mult cand am vazut-o pe you tube si am vrut sa vad daca ne iese si noua si iata ca a iesit.
Noi am facut flori de mai multe culori si de realizarea lor m-am ocupat doar eu, pentru Elena ar fi fost prea greu.
     Nu o sa va zapacesc cu detalii despre executia florilor pentru ca nu stiu daca o sa intelegeti doar din povestit si imagini, daca vreti sa faceti felicitarea cel mai bine e sa vizionati filmuletul pe You Tube.
    Va arat doar forma finala a buchetului.
        Pentru fata felicitarii am solicitat ajutorul Elenei i-a placut sa lipeasca si sa decoreze.
       A lipit un fluturas din hartie rasucita (facut de mami), 2 fluturasi din spuma pe care i-a decorat cu lipici cu sclipici si o floare din inimioare de spuma (cu putin ajutor de la mine) pe care la fel a decorat-o cu glitter.
     Cam asa arata felicitarea noastra, vor urma si altele ca avem multe persoane corora sa le daruim.”
    Bravo fetelor, ati muncit cu spor si ati realizat o lucrare vesela si atragatoare!  Asteptam impresiile celei ce o va primi in dar.

12 gânduri despre „4. Felicitare-martisor pop-up

  1. Stiti ce imi place mie? Pe langa modelul deosebit si lucrul in echipa, ma incanta cele doua poze cu maini: mainile Valentinei cu verigheta-simbolul credintei si inelul (de logodna?) cu „sclipici” si manuta Elenei care vrea sa aseze usurel si cu migala fluturasul pe margine. Imi place mult. Va felicit si va urez mult succes.

  2. O felicitare incantatoare! Ma bucura nespus faptul ca va alaturati pastratorilor traditiei martisoarelor romanesti! Va multumim ca sunteti alaturi de noi in aceasta editie a concursului si va dorim succes! Mii de imbratisari!

    1. Multumim frumos. Ma bucur ca va place, incercam sa daruim celor dragi lucruri facute de mana noastra in care ne implicam si punem suflet, astfel sunt mult mai valoroase.

  3. Ce felicitare frumoasa ati facut!! Nimic nu e mai placut cand lucram impreuna cu cei dragi:) Si cand punem multa iubire in ceea ce facem ca apoi sa daruim si sa facem o bucurie.
    🙂

  4. Elena, sa stii ca si eu iubesc sclipiciul, fluturasii si inimioarele.
    Ma bucur ca iti place sa faci lucru manual si astfel sa inveti sa faci lucrusoare minunate, personalizate pentru cei dragi.
    Succes!

Comentariile sunt închise